במכבי תל אביב מאמינים: "המשחק מול אסטנה בחמישי יהיה שונה"

אלירן עטר, אור דסה
אלירן עטר, אור דסה | דני מרון

הצהובים נחושים לשמור על סיכוי ממשי להעפיל ל-32 האחרונות בליגה האירופית, ומקווים לקבל תמיכה משמעותית ביציעים. אור דסה ייבדק היום, שוינפלד עשוי לחזור כבר בחמישי. המשחק נגד רעננה בראשון הוקדם ל-20:30

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב תשוב היום (שלישי) בערב לאימונים לקראת המשחק מול אסטנה (חמישי, 20:00, ספורט1) בשלב הבתים של הליגה האירופית. הצהובים זכו ליום מנוחה אמש, אחרי ה-2:5 מול הפועל עכו, בתקווה להשכיח את ה-4:0 שספגו בקזחסטן ולשמור על סיכוי להעפיל ל-32 האחרונות במפעל. אחד מהשחקנים במכבי תל אביב סיפר לקראת המפגש בחמישי: "אסטנה חזקה ואיכותית, זו קבוצה שהוכיחה לנו את היכולות הקבוצתיות שלה. המשחק בנתניה יהיה שונה, נגיע כדי לשחק טוב ולנצח. בלי ניצחון, סיכויים להעפיל יהיו נמוכים".


לשחקנים ברור כי הפערים בין עכו לאסטנה ברורים, והעובדה כי ספגו שני שערים מול נועלת הטבלה מדאיגה. בסביבת המועדון טוענים כי השינויים של ג'ורדי קרויף לא הצליחו לייצר שינוי בחוליה האחורית, דווקא מול עכו שהתקשתה לייצר מצבי הבקעה. דווקא ההחלטה להעביר את שרן ייני לעמת המגן הימני, על חשבונו של יובל שפונגין שקיבל מנוחה, לא הוכיחה את עצמה.



כעת, עם חזרתם של דור מיכה וברק יצחקי לכשירות וסיום הרחקתו של טינו סושיץ' המאבק על המקום בסגל ובהרכב יהפוך לצמוד הרבה יותר. ארון שוינפלד, שהגביר את קצב האימונים, עשוי לעמוד לרשותו של קרויף מול אסטנה כאשר הצפי במועדון הוא כי האצטדיון בנתניה יהיה מלא, אחרי נוכחות דלילה ביציעים ביום ראשון.


בנוגע לאור דסה, שפתח בהרכב מול עכו ונפגע במחצית השנייה. היום יתברר האם הקשר סובל מפגיעה בשריר הארבע ראשי או רק מהתכווצות שרירים. לגבי רשימת הפצועים, אלי דסה צפוי לשוב רק בחודש הבא. מי שעשויים לשוב לאחר פגרת הנבחרות הם אייל גולסה וחוסה רודריגס.


בתוך כך, המשחק של הצהובים נגד הפועל רעננה ביום ראשון באצטדיון בנתניה הוקדם מהשעה המקורית 20:45 לשעה 20:30.


עטר ודסה. מי יפתח בחמישי? (דני מרון) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי