הפועל תל אביב ומנחם קורצקי הודיעו על סיום הבוררות

מנחם קורצקי
מנחם קורצקי | עדי אבישי

סוף לסאגה: הצדדים יישרו את ההדורים בינהם ברוח טובה ואיחלו הצלחה זה לזה בהמשך הדרך. הפועל תל אביב והפועל פתח תקווה יעמדו לדין בגין שירי שואה של האוהדים

(גודל טקסט)

הנהלת הפועל תל אביב הגיעה היום (שלישי) לסיכום עם מנחם קורצקי על סיום הליך הבוררות. הצדדים יישרו את ההדורים בינהם ברוח טובה ואיחלו הצלחה זה לזה בהמשך הדרך. מנכ"ל המועדון, רובי רגב, התייחס לנושא: "ברצוני לברך על הסיכום עם מנחם. כל שנותר הוא לאחל לו הצלחה בדרכו החדשה ולשמחתי הסאגה הזו מאחורינו".


כזכור, לאחר שמהמאמן והקבוצה ירדו לליגה הלאומית, קורצקי תבע מהאדומים 647 אלף שקלים. הפועל תל אביב מצידה, טענה שמאמנה לשעבר הפסיק להגיע לאימוני הקבוצה ללא כל הסבר. לקורצקי היה חוזה גם לעונה הנוכחית אך לטענתו הקבוצה התנערה ושלחה לו מכתב שבעקבות כך שלא הגיע לאימוני הקבוצה, חוזהו במועדון בוטל. כעת, הצדדים הגיעו להסדר.


 



בתוך כך, האלימות בכדורגל הישראלי נמשכת.החליט תובע ההתאחדות, עורך הדין ניר רשף, להעמיד לדין את קבוצת הנוער של הפועל פתח תקווה. רשף בחר להעמיד את הקבוצה לדין בעקבות דרבי הנוער בשבת האחרונה מול מכבי פתח תקווה.



שירים מכוערים. אוהדי הפועל תל אביב (דני מרון)


לאורך כל המשחק, בו ניצחה מכבי 3:5, אוהדי הפועל פתח תקווה השמיעו קריאות מכוערות. בדו"ח המשחק נכתב: "במהלך המשחק נשמעו לסירוגין שירים: 'שתהיה שואה למכבי', 'מכבי נאצים' מהיציעים שאכלסו את אוהדי הפועל פתח תקווה".


גם הדרבי התל אביבי בנוער לא הסתיים בצורה שקטה. מכבי תל אביב חגגה עם 1:3, אך הפועל תל אביב תגיע לבית הדין בגין קריאות שואה. בדו"ח השיפוט, שהוביל את עו"ד רשף להעמיד לדין את האדומים, נכתב: "בדקה ה-62 ולפרק זמון קצר אוהדי הפועל תל אביב שרו: 'שתהיה שואה למכבי"'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי