גדולה עליה: חולון נוצחה 98:91 וירדה למאזן 4:0

הפועל חולון
הפועל חולון | עדי אבישי

הקבוצה של דן שמיר שוב לא נראתה שייכת לליגת האלופות של פיב"א בהפסד לקרשיאקה. נקודת האור: הופעת בכורה יוצאת מהכלל לגלן רייס ג'וניור (21 נק')

(גודל טקסט)

לא בטוח שהחצוצרות שליוו את השתתפות הפועל חולון במסגרת אירופית, יישמעו גם בקרוב לאחר שהקבוצה של דן שמיר ספגה הפסד רביעי רצוף בבית שלה בליגת האלופות של פיב"א 98:91 בטורקיה אצל קרשיאקה. התוצאה משקרת משום שהמארחת כבר עלתה ליתרון 62:85 במהלך הרבע הרביעי והפסיקה לשחק.

ועם זאת היתה גם נקודת אור: גלן רייס ג'וניור. 21 נקודות ו-26 נקודות מדד בהופעת הבכורה שלו. מצד שני זרים אחרים של שמיר לא מתפקדים, תמיד בלאט לא בדיוק דומיננטי והיחידים שתיפקדו פרט לרכש החדש היו ג'ו אלכסנדר וטו הולוואי.

הרבע הראשון היה שקול ברובו והסתיים ביתרון 19:22 לטורקים. ברבע השני הפסיקה חולון לעשות הגנה וקרשיאקה השיגה סלים קלים ורצה ליתרון דו ספרתי 23:35. מה ששמר את שחקניו של דן שמיר היו שלשות של גיא פניני וגלן רייס שמנעו מהטורקים לברוח, 40:51 בלבד. חולון לא הצליחה לייצר מומנטום כדי להוריד את היתרון לחד ספרתי ברבע השלישי ובדקה האחרונה ספגו ריצה של 7:2 וירדו לפיגור 72:56. הטורקים המשיכו לרוץ ל-85:63 ונעצרו כך שפניני בשלשה עם הבאזר יכול היה לקבוע הפסד 98:91, סביר לכאורה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי