יעקב בוזגלו: "מאור כשיר, לוזון יעשה טוב אם ישתף אותו"

בוזגלו
בוזגלו | ערן לוף

אביו של קשר מכבי חיפה, שעשוי לערוך בכורה מחודשת מול סכנין, ל-103FM: "הוא יתפטר מארגון השחקנים. אם הוא היה כשיר רק ב-99 אחוז, הוא לא היה חוזר". בהולנד טוענים: "אלאך יהיה ג'ורדי שלהם". פרייזר יאמן?

(גודל טקסט)
מכבי חיפה הודיעה שכבר ביום ראשון הקרוב מול בני סכנין יישב לראשונה על ספסל הקבוצה מאור בוזגלו, ולקראת חזרתו למגרשים לראשונה מאז אפריל האחרון עוד כשחקן הפועל באר שבע, התראיין אביו יעקב בתכנית הספורט ב-103FM ואף חשף כי בנו יודיע על התפטרות מארגון השחקנים.


"אמרתי חד משמעית שמאור בוזגלו יחזור באוקטובר", אמר בביטחון כשנשאל אם מאור לא חוזר מוקדם מדי. אתם צריכים להבין שמשחק כדורגל, בעקרון, זה משחק מסוכן. לא משנה אם אתה בריא או אם אתה חוזר מפציעה ויכול להיפגע עוד פעם. צאו מהסרט, אם הייתי יודע שמאור ב-99 אחוז בריא ולא ב-100, על הספק הזה הוא היה מחכה. מאור עבד מאוד מאוד קשה כדי לחזור חזק ובריא יותר ואני מקווה שגם טוב יותר".




עד כמה מאור כשיר: "אין לו כושר ל-90 דקות. אין לו כושר משחק כרגע. אני חושב שאם גיא לוזון יעלה את מאור בוזגלו הוא יעשה הכי טוב בעולם, כי מאור יכול לשנות את כל המשחק בנגיחה אחת".



"אם הוא לא היה כשיר ב-100 אחוז, הוא היה מחכה" (האתר הרשמי)


בוזגלו התייחס מעורבותו של מאור, כיו"ר ארגון השחקנים, לאחר שלמכבי חיפה נשלח מכתב התראה לפיו יינקטו נגד המועדון צעדים בטענה לחדירה לפרטיות: "אם וכאשר מכבי חיפה עשתה עבירה כזו או אחרת, אם זה בצדק אז ניתן לבחון דברים לגופם. אתם צריכים להבין שיש חקירות משטרה נגד ראש הממשלה, מה לעשות? אם הוא לא בסדר אז שייתנו את הדעת. אנחנו מדינת חוק. ברגע שמאור בוזגלו יתחיל לשחק הוא יתפטר. אני מקווה שכבר ביום ראשון הוא יתפטר מארגון השחקנים, בעזרת השם".


לסיום נשאל יעקב בוזגלו אם הוא עוד מאמין באפשרות שמכבי חיפה יכולה לזכות העונה באליפות: "צריך לומר את האמת. עברו 25 אחוז מהמשחקים. נכון שיש פער מאוד רציני מהפסגה, 12 נקודות זה כמעט פי שניים ממה שמכבי חיפה צברה, אבל הקבוצה צריכה להסתכל אך ורק על המשחק נגד סכנין. זו נקודת התחלה יוצאת מן הכלל".


מו אלאך. הג'ורדי קרויף של מכבי חיפה (gettyimages)
מו אלאך. הג'ורדי קרויף של מכבי חיפה (gettyimages)


בתוך כך, באחד מאתרי האוהדים של ויטסה ארנהיים נכתב בנוגע להגעתו האפשרית של המנהל הספורטיבי מו אלאך למכבי חיפה: "מכבי חיפה מחפשת מנהל מקצועי שרוצה לבנות לתקופה ארוכה. מישהו שיש לו טביעת עין לשחקנים צעירים".


"אלאך עונה על כל הדרישות. בוויטסה הוא לא רק מתעסק עם קבוצה הבוגרת, אלא גם בבנייה של הדור הצעיר ועוסק בכל אספקט של המועדון. הוא צריך לעשות את מה שג'ורדי קרויף עשה במכבי ת"א. הוא ייתן לה בדיוק את אותן איכויות". בנוסף לכך, בתקשורת ההולנדית כבר דווח שעם אלאך עשוי להגיע ארצה מאמנו בוויטסה, הנק פרייזר בן ה-51, יליד סורינאם, בלם העבר שאף זכה לייצג את נבחרת האורנג'. בעונה שעברה מונה למאמן ויטסה וזכה עמה בגביע ההולנדי ותחתיו ויטסה במקום השישי בליגה.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי