קלינגר: "אין לי מענק אליפות ואני מוכן לוותר עליו אם נזכה"

ניר קלינגר ועדן בן בסט
ניר קלינגר ועדן בן בסט | ערן לוף

מאמן הפועל חיפה סיפר בראיון ל-103FM על העונה הנהדרת שחווה עד כה מוליכת הטבלה: "אנחנו אנשים מנוסים ויש לנו מחשבות על העתיד, אבל אין לנו זמן להתעסק בזה". נבחרת ישראל? "אין לי עניין בזה כרגע"

(גודל טקסט)

הפועל חיפה מוליכה בבטחה את ליגת העל אחרי תשעה מחזורים, לזכותה שלוש נקודות יתרון על סגניתה בית"ר ירושלים, ובשבת הקרובה (18:15, ספורטHD4) היא תארח את מכבי נתניה, העולה החדשה והמפתיעה של סלובודאן דראפיץ'.

לקראת המשחק ולאור העובדה שהיא עדיין היחידה ללא הפסד, מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר התראיין בתכנית הספורט של 103FM והודה: "יש לי מענק על עלייה לפלייאוף העליון, אבל לא מענק אליפות. מוכן לוותר על מענק אם נזכה".

מיד בפתיחת הראיון נשאל קלינגר אם המטרה היא אליפות והבהיר: "לא תשמעו ממני את המילה אליפות, וזה לא בגלל שאנחנו פוחדים אלא כי זה לא נכון. התקשורת רוצה לשמוע הצהרות. יש לנו סדרת משחקים קשה, וכבר בשבת אנחנו מול מכבי נתניה, שיהיה משחק בין שתי קבוצות שהרוויחו ביושר את הדיבורים עליהן וכדאי שנתמקד בו".

קלינגר
קלינגר. לא מפחדים מאליפות (ערן לוף)

האם הסגל ראוי לאליפות: "על פי המשחקים עד היום אני חושב שהליגה השנה הרבה יותר צפופה. גם במשחק של מכבי ת"א נגד הפועל עכו, שהיה לכאורה חד צדדי (2:5), ראיתם שיש סדקים אצל מכבי. כשקבוצה רצה היא צוברת ביטחון ויכולת והדברים מתחברים לה. יש לנו סגל מצוין, אבל אני לא יכול לדעת מה העתיד צופן לנו. אני יכול להגיד שיש לנו קבוצה טובה ואיכותית עם אנשים רעבים שרוצים להצליח – וזה בדרך כלל המתכון להצלחה".

האם יש שינוי בחשיבה בתוך המועדון: "אנחנו אנשים מנוסים ויש לנו מחשבות על העתיד, אבל עד יום ראשון אין לנו יותר מדי זמן להתעסק בזה. עשינו נכון שבחרנו להתעסק בכך רק בפגרה. אין לי שום כוונה להתחנף לשחקנים שלי, אני די קשוח איתם, אבל אני מרגיש שהם רעבים, חכמים ומבינים עניין, זה מה שעושה את ההבדל".

האפשרות שיאמן את נבחרת ישראל ולא יאריך את חוזהו בהפועל חיפה: "אין לי עניין לדבר על הנבחרת כרגע. כולי בהפועל חיפה. יש לי מחויבות לשחקנים ולאוהדים של הפועל חיפה ואני לא חושב על דברים אחרים".

אנשים שרוצים להצליח
אנשים שרוצים להצליח. שחקני הפועל חיפה חוגגים עם הקהל (ערן לוף)

השיפור של רוסלן ברסקי, המושאל ממכבי ת"א: "ישבתי איתו לפני שנה וחצי בבית קפה וניסיתי להביא אותו למכבי שעריים. עקבתי אחריו בבית"ר ת"א/רמלה ולפני זה גם ניסיתי לעזור לו למצוא קבוצה בקפריסין וזה לא הסתדר. שמרנו על קשר ובקיץ סוף סוף סיכמנו על שיתוף פעולה. יכול מאוד להיות שהוא ימשיך בהפועל חיפה והיכולת שלו לא מקטינה את הסיכוי".

לקראת מכבי נתניה בשבת: "נשים דגש על השחקנים המובילים שלהם. זו קבוצה עם סגנון ייחודי ונצטרך לעבוד קשה. זה משחק מאוד מאוד קשה ומורכב, צריך להתכונן אליו אקסטרה וזה מה שאנחנו עושים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי