במכבי חיפה מסבירים: "אלאך הבהיר שהוא רוצה ללמוד ואז לקבל החלטה לגבי המאמן"

גיא לוזון
גיא לוזון | ערן לוף

במכבי חיפה כבר נערכים להגעתו של המנהל הספורטיבי של ויטסה: "נושא המאמן כלל לא עלה על הפרק", אך הבהירו: "כישלון מול בני סכנין יהווה בעיה עבור לוזון, ללא קשר להגעתו של המנהל הספורטיבי"

(גודל טקסט)
מכבי חיפה ממשיכה את הכנותיה לקראת המשחק ביום ראשון. חוסר הוודאות סביב מעמדו של המאמן גיא לוזון יעמוד למבחן מול בני סכנין. המאמן ממשיך לשדר עסקים כרגיל אבל גם הוא מבין כי כל תוצאה פרט לניצחון משכנע על סכנין תסיים את דרכו כבר לאחר המשחק. בכל מקרה מי שצפוי לקבל החלטה בזהות המאמן הוא המנהל המקצועי החדש ובחיפה מקווים שאחד כזה יחתום בקבוצה כבר במהלך השבוע הבא. בחיפה ממשיכים לאשר כי עיקר השיחות כרגע הן מול ההולנדי מו אלאך. 

אלאך, שמשמש כמנהל הספורטיבי של ויטסה ארנהיים, היה עסוק אתמול במשחק קבוצתו מול זולטה וורחאם במסגרת הליגה האירופית ובסוף השבוע צריכה להתקבל הכרעה בנושא. אלאך צפוי לפנות להנהלת הקבוצה ולבקש לעזוב מיידית את המועדון ההולנדי. בהולנד אף דווח כי לאחרונה ישנם יחסים לא טובים בין אלאך לבין הנהלת הקבוצה ולכן הפרידה בכל מקרה נראת באופק. במכבי חיפה אישרו כי התנאים בינם לבין אלאך לא יהוו מכשול ומיד עם האישור של המועדון ההולנדי אלאך ינחת בישראל.

 


סוכניו של אלאך כבר נמצאים מספר ימים בהולנד בכדי לזרז את העסקה ולהנחיתו למשחק מול בני סכנין. אגב הגעתו של אלאך אינה צפויה להשפיע על מעמדו של לוזון וההולנדי טרם החליט אם יש בכוונתו לבצע שינוי מיידי בעמדת המאמן. גורם במכבי חיפה: "נושא המאמן כלל לא עלה על הפרק. אלאך עצמו הבהיר כי בכוונתו קודם כל ללמוד על הקבוצה כולה ואז לקבל החלטה בנושא.  כישלון במשחק מול סכנין יהווה בעיה עבור ללוזון ללא קשר להגעתו של המנהל הספורטיבי". 




 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי