עמיר תורג'מן: בשביל להיות שחקן הרכב צריך לרוץ ולהשקיע

עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן | מאור אלקסלסי

מאמן מ.ס אשדוד התייחס לספסול של אלקה בהפסד 1:0 בעכו. אלדד שביט: "בשביל להישאר בליגה צריך לשים בוץ על הפנים". קניקובסקי שחגג עם כיפה: "אחגוג בצורה הזו גם בהמשך". צפו בתקציר

(גודל טקסט)
הפועל עכו קטעה הערב (שבת) רצף של שישה משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון ועלתה מעל הקו האדום אחרי 0:1 יקר על מ.ס אשדוד. אלדד שביט, שהובס בשבוע שעבר אצל מכבי תל אביב, ניצח לראשונה בקריירה בליגת העל.


"שלוש נקודות היו חובה", הסביר בסיום שביט המאושר. "אי אפשר עדיין לנשום לרווחה כי צריך עוד הרבה ניצחונות בשביל לשרוד בליגה. כל הכבוד לשחקנים שעבדו ללא הפסקה ועכשיו אנחנו צריכים להמשיך כך במשחק הבא".



המאמן המנצח המשיך: "לא נעים לסחוב את כל הליגה על הגב. בשביל להישאר בליגה צריך להתלכלך, לשים בוץ על הפנים ולעבוד קשה. כרגע אני חושב על המשחק מול הפועל באר שבע. אנחנו יוצאים לפגרה בתחושה טובה וכמו שאמרתי יש עוד הרבה דברים לתקן וזה מה שנעשה".



בא מבית דתי. קניקובסקי והכיפה (מאור אלקסלסי)


כובש שער הניצחון גבי קניקובסקי סיכם: "הפעם אני הבקעתי ואני שמח על כך ועל הניצחון. אני מקווה שרק נמשיך ככה. המשחק הבא שלנו הוא מול הפועל באר שבע, זה קשה, אבל נעשה הכל בשביל לצאת משם עם נקודות".על כך שחגג עם כיפה: "אני בא מבית דתי ואני כל הזמן חושב על זה. אני מייצג הרבה אנשים דתיים, זה מי שאני ובטוח שאחגוג בצורה הזו עוד הרבה פעמים".


"זה הפסד מאכזב", הודה בסיום עמיר תורג'מן. "היינו שווים להפועל עכו, אבל לא הצלחנו להבקיע. הם היו אגרסיביים יותר. במשחקים כאלה זה חשוב והם ניצחו בפרמטר הזה. היינו יכולים להוציא יותר היום וגם בשבוע שעבר מול באר שבע. יש כאן תהליך ואנחנו נעבוד בפגרה ונחזור בצורה טובה יותר".


ספסולו של בלסינג אלקה: "כולם יודעים שבשביל להיות בהרכב השחקנים צריכים להשקיע ולרוץ. אם כולם יעשו זאת אין סיבה שהם לא יהיו ב-11".


היכולת של גדי קינדה: "בסך הכל אני מרוצה מהמשחק שלו. הוא היה בסדר גמור ועשה את הדברים שביקשתי ממנו. כולם עשו משחק די טוב, אבל יש לנו עוד הרבה עבודה".

 
"צריך לרוץ בשביל להיות בהרכב". עמיר תורג'מן (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי