בוזגלו: אני לא בצל של מאור, אבוקסיס: הקללות של אוהדי בית"ר עושות אווירה

אלמוג בוזגלו
אלמוג בוזגלו | עדי אבישי

שחקן בני יהודה התייחס למעמדו במשפחה לאחר הצמד ב-2:3 הדרמטי על בית"ר ירושלים, המאמן התייחס לאוהדי היריבה. בן זקן: "הוצאתי את שכטר כי נגמר לו האוויר". אוהד נעצר בשל השלכת חפץ. צפו בתקציר הסוער

(גודל טקסט)
בית"ר ירושלים ספגה הערב (שבת) 3:2 מאכזב באצטדיון המושבה מבני יהודה משער ניצחון דרמטי של נריוס ואלסקיס בדקה ה-89 במפגש שנעל את משחקי השבת. קודם לכן, אלמוג בוזגלו כבש פעמיים לזכות הכתומים (22 ו-60), קלאודמיר פריירה (33) וטל כחילה (44) הפכו זמנית. בשולי המשחק, במהלך המפגש זוהה אוהד משליך חפץ לעבר המגרש. החשוד, תושב המרכז בן 20, אותר ונעצר. הוא יובא מחר לביהמ"ש לדיון בעניינו.


מאמן המפסידה בני בן זקן אמר באכזבה: "לחלוטין כשלנו. הצלחנו להפוך והראינו אופי, אבל בסופו של דבר הפסדנו וזה מאכזב. הכל עבד, חוץ מהכלי של בני יהודה, המתפרצות שעקצו אותנו. ידענו שזה הנשק שלהם והתכוננו, אבל זה קורה".




הלחץ: "אף אחד לא חשב שהמטרה היא להשיג את המקום הראשון, רצינו להמשיך את המומנטום החיובי שלנו וזה לא הצליח. נקווה להתחיל מומנטום חדש".


החילוף של שכטר: "היה לו צהוב וגם הרגשתי שהאוויר נגמר לו, אז הכנסתי שחקן רענן במקומו".


החתימה של ורד: "הוא קיבל החלטה חשובה וזה חשוב מאוד לבית"ר. זה מקום מצוין עבורו ואני שמח בשבילו ובשביל הקבוצה".


סיכום החודש הראשון בקבוצה: "זה הקבוצה, לא אני. צריך לדעת להיות צנועים בניצחונות ולשמור על ריכוז גם אחרי הפסדים. לאט לאט ניראה טוב יותר".


בני בן זקן. אכזבה (עדי אבישי)
בני בן זקן. אכזבה (עדי אבישי)


מנגד, אמר יוסי אבוקסיס: "אני רגיל לקללות במשחקים של בית"ר. הקללות עושות אווירה. היינו שווים לפחות נקודה במשחק הזה. מגיע כל הכבוד לשחקנים. במחצית ראיתי שהשחקנים שפופים ואמרתי להם שיש אפשרות לצאת ולחזור למשחק. נתנו מלחמה אדירה ולדעתי הניצחון הגיע לנו".


על ואלסקיס: "בשני משחקים הוא נתן גולים בדקות חשובות. הוא עובד קשה ומי שעובד קשה בסוף גם כובש. אנחנו צריכים לשפר עוד גברים ונעבוד על זה בפגרה".


על יונתן כהן: "הבקשה שלי מכל מחליף היא לא סתם להיכנס, אלא להשפיע על המשחק. הכניסה שלו הוסיפה לנו טכניקה ועזרה לנו במרכז המגרש".


השאיפות: "בסביבות מחזור 20 נדע לאן פנינו מועדות. פתחנו את העונה עם שיטה מסוימת ואז הצטרפו שחקנים ושינינו, ועכשיו חזרנו לשיטה הראשונה. לאט לאט נשפר את היכולת".


יוסי אבוקסיס. ניצחון גדול (עדי אבישי)
יוסי אבוקסיס. ניצחון גדול (עדי אבישי)


כובש הצמד אלמוג בוזגלו הוסיף: "זו הרגשה הכי טובה בעולם לצאת לפגרה ככה. בלי החברים שלי לא הייתי כובש את שני השערים. יש לנו חבורה של גברים".


ההשוואות למאור: "אני לא הבכיר במשפחה. מאור הוא טאלנט וברמה בפני עצמו, אבל אני לא בצל שלו. מאור הוא כוכב ולא צריך להשוות בינינו".


מהפך!!!! גאה בך אחי התותח ⚽️⚽️
הילד ענק pic.twitter.com/LQogwce77O

— Maor Buzaglo (@MaorBuzaglo11) November 4, 2017


הסגנון ההגנתי: "כל קבוצה צריכה לשחק לפי הכלים שיש לה. אנחנו מתנהלים כפי שאנחנו אמורים להתנהל – מגננה ומתפרצות. במשחקים שנשחק יותר התקפי יראו את היכולת שלנו".


המטרות: "אנחנו לא מסתכלים רחוק, יש לנו המון פוטנציאל אבל אנחנו מסתכלים ממשחק למשחק ואנחנו עובדים קשה. עניין של זמן עד שהכל יתפוצץ ונקווה שנתקדם בטבלה ככל שהזמן יעבור".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי