הפועל חיפה תתלונן באיגוד, כץ: "השופט נכשל בצורה חריפה"

יואב כץ
יואב כץ | ערן לוף

מוליכת הטבלה ספגה בנתניה הפסד ראשון העונה (2:0), הבעלים טען: "לשופטים בכל העולם יש נטייה לבחור בקבוצה הגדולה". במועדון יבקשו לבטל את ההרחקה של בן בסט

(גודל טקסט)

זעם גדול בקרב אנשי הפועל חיפה בעקבות ההפסד למכבי נתניה (2:0), שהיה הראשון של הקבוצה העונה. במשך דקות ארוכות שוחחו הבעלים יואב כץ והמאמן ניר קלינגר ודיברו על ההפסד ולא פחות מכך על הטענות כנגד צוות השיפוט, הן בכל הנוגע לשריקת הפנדל בשער הראשון והן בקשר להרחקתו של החלוץ עדן בן בסט שלא ישחק במחזור הבא בעוד שלושה שבועות מול מכבי תל אביב.

כץ נשמע זועם בסיום: "אין ספק שנתניה הייתה טובה, מאיתנו אבל קיבלה עזרה גדולה מהשופט באדום של בן בסט, מההתחזות של השוער, ומפנדל שלא היה. אני חושש שיהיו לנו בעיות עם שופטים נגד קבוצות גדולות לכאורה. לשופטים בכל העולם יש נטייה לבחור בקבוצה הגדולה. לא יודע אם נתניה קבוצה גדולה או לא, אבל השופט נכשל פעמיים בצורה חריפה. אני לא מסתכל על הפגרה אלא על כך שנצטרך להשתפר".

במועדון מתכוונים לפנות לאיגוד השופטים ולהתאחדות לכדורגל בטענה בעיקר כנגד הרחקתו של בן בסט. במועדון מהכרמל יטענו כי בדומה לאירופה, שם מענישים שחקנים בגלל מצלמות הטלוויזיה, אז שהפעם יבדקו אופציה לזכות את בן בסט ולאפשר לו להשתתף במשחק הבא. קלינגר: "נראה שעדן לא נגע בו ואם השוער עשה הצגה אז זה חמור מאוד וצריך לתת את הדעת". גם סגן הנשיא דורון אוסידון מתכוון לקבל מענה מאיגוד השופטים בעקבות התלונה כנגד עוזר המשחק דן אוצ'ניק, שעל פי טענתו של אוסידון, אוצ'ניק איים עליו.


עדן בן בסט זועם על ההצגה. ישחק מול מכבי ת"א למרות הכל? (דני מרון)

בכל מקרה כץ צפוי לעזוב השבוע את ישראל ועוד קודם לכן ייפגש עם סגן הנשיא דורון אוסידון ומאמן הקבוצה ניר קלינגר וישמע מהם על הרעיונות לחיזוק הקבוצה בחודש ינואר, אבל נראה כי ההחלטה תתקבל בסמוך למועד ההעברות. כץ אינו מתכוון להיפגש בשלב זה עם הבלם גבריאל תאמאש והקשר חנן ממן שמסיימים חוזה בסיום העונה ויכולים לנהל משא ומתן לגבי עתידם כבר בחודש ינואר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי