ערן לוי: "מכבי ת"א ומכבי חיפה? הייתי יכול להגיע גבוה יותר"

ערן לוי ואלחסן קייטה
ערן לוי ואלחסן קייטה | דני מרון

"דראפיץ' וברדה מוציאים ממני את המיטב", "הרבה אנשים לא נתנו לי סיכוי וזה נתן לי מוטיבציה להצליח", "יש היררכיה וגם קייטה יודע את זה", "במחזור ה-20 נדע לאן הולכים". קפטן נתניה בראיון ל-103FM. האזינו

(גודל טקסט)

קרב המפתיעות העונה בליגת העל הסתיים אמש (שבת) ב-0:2 מרשים של מכבי נתניה על הפועל חיפה. העולה החדשה המשיכה להציג כדורגל נהדר, הפעם מול המוליכה, ויצאה לפגרה בסטייל. היום ערן לוי, שכבש מול המוליכה, התראיין ל-103FM וסיפר על פתיחת העונה המרשימה, התוכניות לעתיד, התדמית והביקורות נגדו. 

ערן לוי פתח את הראיון והתייחס לסוגיית המשקל: "קשה לי לענות על הנושא הזה, הרי הסוגיה הזו לא עולה לסדר היום בגללי. מתעסקים בנושא הזה שלי בתשע השנים האחרונות. שיחקתי בבית"ר ירושלים, הפועל באר שבע, הפועל אשקלון ובחמש השנים האחרונות בנתניה – אף אחת מהן לא חשבה שאני לא במשקל הנכון. הנושא הזה לא מעניין אותי, אני קם בבוקר ורץ בכול אימון כמו כולם. אני לא מבין איך אומרים שאני לא רץ, לא מתאמץ ומאט את המשחק". 

התדמית: "אני תמיד נהנה מהדברים האלה, בכול שבת אני מגיע למגרש ומוכיח לאחרים שהם טועים. הדברים האלה לא נכונים". 



מככב. ערן לוי (דני מרון) 

השינוי שעבר: "הרבה אנשים לא נתנו לי סיכוי, וזה מה שנתן לי את המוטיבציה. אני לא עושה צרות מאז גיל 23. עליתי ליגה עם הפועל חיפה. אנשים אומרים שאני עושה צרות, אבל מתי עשיתי צרות? תדמית יש, אבל אני עליתי לבוגרים בגיל 16 והיום אני בן 32. זה בלתי אפשרי לחשוב שאני בעייתי גם היום. כיף לי במכבי נתניה, ברור שהייתי יכול להגיע לרמות גבוהות יותר. הרבה יותר ממכבי חיפה ומכבי תל אביב. עשיתי טעויות כאלה ואחרות, אנשים גם השפיעו עליי בדרך. צוות המאמנים שלנו במכבי נתניה מוציא ממני את המיטב, אני נהנה לשחק, נהנה לתת הכול בשביל החברים שלי לקבוצה. אני לא חושב על עצמי אלא על מכבי נתניה. אם סלובו מגיע אליי היום באימון והוא שמח שרצתי תשעה קילומטרים, אז אני שמח. שיגידו שאני שמן, ומאט את המשחק ולא רץ".

סערת הפנדל עם אלחסן קייטה: "אני לא אדם שעוסק בתירוצים. בשני המשחקים האחרונים לא שיחקתי, ובהם היו החלטות שדיא סבא וקייטה יבעטו. אלחסן חשב שהוא יבעט את הפנדל, אבל הוא שחקן חדש, והוא לא ידע שאני הבועט הקבוע. אני אפילו שמח שזה קרה, הוא אמר מה שהוא אמר. יש היררכיה. אין שום כעס, דברים כאלה קורים וזה בסדר. אני שמח שברגע שזה התחיל זה גם הסתיים". 


מרוצים ממנו. דראפיץ' וברדה (דני מרון) 

העתיד: "קשה לי לחשוב על עצמי כמאמן. אני רוצה להיות בריא, כי כשאני בריא אני יודע מה אני יכול לתרום. אם אני אצליח לשחק עד גיל 38, אני אשמח. אני בטוח שגם אחרי הפרישה אעסוק בספורט ובכדורגל. אם יהיה לי שחקן כמוני, הייתי פורש מחר".

על גולן אלקסלסי: "למה שאני אעליב אותו? גולן עשה משהו שנראה בעיני אחרים מכוער, ועדן בן בסט הוא חבר. יכולנו לספוג פנדל בדקה ה-90 והדברים האלה היו מסתבכים בשבילנו. הדברים האלה קורים בעולם. עדן לא נגע בגולן, אבל באמת שזה חלק מהמשחק. מבחינתי, השופט הוא זה שהחליט ואני לא מקטין את הראש שלי. לא אומרים דברים כאלה, גולן הוא חלק מהמערכת, הוא שחקן לגיטימי ושוער טוב. אני לא חושב שגולן אמר לעצמו יש לעדן צהוב, בוא נוציא אותו מהמשחק. המשחק היה כבר נגמר, דקה 90 והובלנו 0:2. אני לא בא לחנך אף אחד, אבל לדבר על שחקן צעיר שפתח לראשונה בצורה הזו. צריך לחבק אותו בסיום".

המחמאות: "אפשר להגיע עם הטוב הזה למעלה, אפשר להגיע לרמות הגבוהות. אני תמיד אומר לשחקנים, אנחנו נמשיך להתקדם בכול משחק. בסוף נצטרך לברוח מהתירוצים ולהגיד מה אנחנו רוצים. המטרה בפגרה הייתה להישאר בליגה, אם נשמור על הקצב הזה אז זו תהיה המטרה – להיות בפלייאוף העליון. המצב שלנו כרגע הוא בגללנו, אנחנו 'אשמים' בזה. אסור לשכוח שיש עוד מספר משחקים מחזורים לסיום הסיבוב, סיבוב נוסף וקבוצות נוספות. אני חושב שעד המחזור ה-20 יהיה אפשר לדעת לאן אנחנו הולכים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי