פרסום ראשון: הפועל רעננה במו"מ עם נמניה ניקוליץ'

ניקוליץ'
ניקוליץ' | צילום: עדי אבישי

רכש ראשון בעידן קורצקי: הקשר האחורי, ששיחק בהפועל תל אביב ושוחרר מווז'דובאץ הסרבית בקיץ, ינסה לסייע לקבוצה מהשרון במאבקי התחתית. ניקוליץ' צפוי לנחות בישראל ביום שני

(גודל טקסט)

הפועל רעננה נמצאת בדרך לרכש מסקרן, כך נודע לראשונה לאתר ספורט1. הקבוצה של מנחם קורצקי מנהלת משא ומתן עם קשר הפועל תל אביב לשעבר, נמניה ניקוליץ', שצפוי להגיע מחר (שני) לישראל.

המונטנגרי בן ה-29, ששוחרר באמצע העונה שעברה מהאדומים, שיחק בקבוצת ווז'דובאץ מהליגה הסרבית הראשונה, אך שוחרר בתום העונה. הוא אומנם התאמן עם הקבוצה העונה, אך אינו תחת חוזה ורעננה תוכל לצרפו כבר עכשיו.

אם ניקוליץ' אכן יצטרף הוא ייכלל ברשימת הזרים של רעננה שכוללת את עמנואל אמבולה, מוחמד עלי קמארה, תומאס קושיצקי, ג'ורדן פושה ופלורין פורצ'ה. כזכור, היום רעננה שחררה את הקשר האחורי סידני דה פרייאטס, שלא עבר בכלל בבקרה התקציבית ולפיכך לא רשם ולו דקה אחת בקבוצה. כעת בסגל של רעננה ישנם חמישה זרים והיא תוכל לצרף זר נוסף. 

בדרך לשרון. ניקוליץ' (עדי אבישי)

ניקוליץ' כבש שלושה שערים ב-17 משחקים אצל האדומים כולל שער בדרבי נגד מכבי תל אביב במשחקו הראשון בקבוצה בעונת 2015/16. יש לו גם 11 הופעות בנבחרת מונטנגרו. הוא גם שיחק בדינמו מינסק ובבאטה בוריסוב במסגרת שלב הבתים של ליגת האלופות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי