ברק בכר: קשה לשחק באווירה כזו, הראנו אופי גדול

ברק בכר
ברק בכר | עדי אבישי

מאמן הפועל באר שבע התייחס ליכולת הדלה ב-0:2 של קבוצתו על מכבי פתח תקווה: "לא פשוט לשחק מול 2,000 צופים אחרי בוקרשט". שרון מימר: משלמים על כל טעות". שהר: "היו יכולים לקיים את המשחק מחר". צפו

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע לא הרשימה הערב (ראשון), אך השיגה ניצחון ליגה רביעי ברציפות כשגברה על מכבי פתח תקווה 0:2 ועלתה למקום השלישי בטבלה. בן שהר וטוני וואקמה כבשו והרגיעו את ברק בכר, שהלך הביתה מודאג בעיקר בגלל הפציעה של מאור מליקסון שהוחלף במהלך המחצית הראשונה.

בכר סיכם: "עלינו הרבה יותר טוב למחצית השנייה, שיחקנו יותר נכון, הגול הגיע מהכנף ואני שמח שזה הצליח כי עבדנו על זה באימונים. היו יותר שטחים אחרי הגול ואני מרוצה כי זה לא פשוט להגיע לכאן אחרי טיסה. קשה לבוא לאווירה של 2,000 צופים אחרי אצטדיון כמו בבוקרשט. נאבקנו בעצמנו והצלחנו לנצח, זה מראה על אופי גדול מאוד של הבחורים".

היכולת: "בשבועות האחרונים הצלחנו לחזור ליכולת הטובה. הרבה בזכות הקהל, אבל  זה בכלל לא פשוט. השחקנים הרימו את עצמם בחצי השני וזה דבר מאוד חיובי כי זה לא היה משחק קל".


הרבה אופי. בן שהר (עדי אבישי)

הפציעות: "ככל שיהיה לנו יותר קשה כך השחקנים האחרים יוציאו מעצמם יותר. מתן אוחיון בקושי שיחק והיום הוא עשה משחק מצוין. חלק חוזרים מפציעות וזה מתקזז. שמרתי את מליקסון ברומניה כי הוא היה עמוס מאוד והוא אותת לנו, לצערי הוא נפצע היום. יש פגרה, זמן לנוח, מקווה שהוא יחזור למשחק הבא".

המשחקים הבאים: "כל משחק הוא לגופו. מול בית"ר יש קהל ואווירה כך שזה אחרת. צריך למצוא פתרונות. נגד עכו יהיה דומה להיום, אבל כל משחק הוא סיפור אחר".

שרון מימר המאוכזב הסביר: "השגיאות מגיעות בעקבות חוסר ריכוז ואנחנו לצערי משלמים על כל טעות. באנו לשחק נמוך ויצאנו למתפרצות וההזוי הוא שספגנו את שני השערים בהתקפות מתפרצות. לצערי זה המצב קרה ונצטרך לתקן את הדברים האלה".

משחק ההתקפה: "להבקיע שערים? השחקנים צריכים ביטחון בשביל זה. אנחנו עושים הכל נכון ומגיעים למצבים טובים. ננסה לשפר את זה וברגע שהראשון ייכנס יגיעו עוד. אני לא יודע מה אנשים מדברים, היינו צריכים להיות עם יותר נקודות ואנחנו לא מרימים ידיים. נעשה הכל בשביל לנצח כבר במחזור הבא".

.מודאג מהפציעות. ברק בכר (עדי אבישי)

"היו לי מצבים יותר קלים מהשער שהבקעתי, אבל אני שמח שזה נכנס והקבוצה ניצחה", הסביר בן שהר. "מכבי פתח תקווה קבוצה חזקה וזה לא קל במיוחד אחרי המשחק הקשה ברומניה כי נתנו שם את הדם".

החלוץ התייחס לעומס: "אם להיות כנים, המשחק יכול היה להיות ביום שני בשביל שיהיה לנו זמן להתאושש. באנו לכאן בכל זאת ועדיין ניצחנו. זה לא קל לשחק כל שלושה ימים ויש לנו פצועים. אני מקווה שנחזור חזקים יותר והפצועים יחזרו. הראנו ניצוצות היום וגם נגד מכבי שיחקנו מצוין. השחקנים הם לא מכונות ואני בטוח שנראה טוב יותר כשכולם יחזרו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי