ג'ורדי קרויף הודה: "הקבוצה הייתה מתה פיזית ומנטלית"

ג'ורדי קרויף
ג'ורדי קרויף | דני מרון

מאמן מכבי תל אביב לא הסתיר את האכזבה אחרי ה-0:1 מול הפועל רעננה: "לא היה חיבור בין ההגנה, הקישור וההתקפה". גורם במועדון: "לא זוכר קריאות בוז של האוהדים". מוחמד בראש הרשימה לקראת ינואר. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

ביום בו פרסמה מכבי תל אביב את הדו"חות הכספיים של השנים האחרונות והכספים הגדולים אותם הפסיד הבעלים מיץ' גולדהאר בעונות ללא אליפות, ניפקה הקבוצה את אחד המשחקים החלשים שלה בשנים האחרונות, למזלה זה הסתיים אמש (ראשון) ב-0:1 על הפועל רעננה החלשה אף יותר.

כבר שנים שלא זוכרים במועדון כאלה קריאות בוז מצד האוהדים לעבר השחקנים בשל היכולת החלשה. המאמן ג'ורדי קרויף טען כי לא שמע את קריאות הבוז, אבל אמר כי אם זה נכון האוהדים צודקים וצריך לכבד את דעתם. "הייתה תשישות גדולה ולא היה חיבור בין ההגנה, הקישור וההתקפה. הקבוצה הייתה מתה פיזית ומנטלית".

"זה היה המשחק בו עמדתי הכי הרבה זמן על הקווים", הוסיף ההולנדי. "נאלצתי לבצע חילופים בשל הפציעה המוקדמת של עומר אצילי והעובדה ששרן ייני עלה חולה וחלק מהשחקנים לא בכשירות מלאה. עייפות השחקנים הייתה גורם מכריע ליכולת החלשה".

גורמים המקורבים למועדון העבירו ביקורת על המאמן בשל ההעלאה של שחקנים שלא היו בכשירות מלאה. " אסור להעלות למגרש שחקן חולה או פצוע. בנבחרת אנגליה סטיב מקלארן לא היה נותן יד למחדל מקצועי שכזה. מעניין מה מקלארן בכלל עושה באימונים והאם הוא מודע למצב הפיזי של השחקנים". כשהמאמן נשאל מדוע שחקנים בריאים ורעננים כמו ברק יצחקי ודור פרץ (נותרו על הספסל) וטינו סוון סושיץ' ואיגור פיליפנקה (ביציע) לא שותפו, הוא לא התחמק והסכים שיכול היה לנהוג בצורה אחרת.

ג'ורדי קרויף. מיואש? (דני מרון)
ג'ורדי קרויף. מיואש? (דני מרון)

החלוץ וידאר קיארטנסון היה מאוכזב בסיום: "היה משחק רע שלנו. וצריך לדעת למצוא את האיזון. דבר כזה קורה בכדורגל ואני מאוד מאוכזב כי אני רוצה לכבוש בכל משחק. נגד אסטנה יצרנו המון מצבים ולא ניצלנו אותם ונענשנו. הפעם היו לנו מעט מצבים והצלחנו לכבוש שער אחד. טוב לנצח ולקחת שלוש נקודות לפני הפגרה. זה טוב עבורנו. כשנחזור מהפגרה נוכיח שאנחנו מסוגלים לתוצאות טובות יותר".

קרויף איבד את האמון בסושיץ' ונראה שהשחקן יעזוב בחודשים הקרובים את הקבוצה. בסביבת המועדון טוענים שכבר מתקיימים מגעים נמרצים לחיזוק הקבוצה בינואר ומי שנמצא בראש הרשימה הוא עלי מוחמד ממכבי נתניה, שסגנית האלופה מוכנה לשלם את סעיף השחרור שלו העומד על מיליון דולר. התפתחויות בגזרת ליאור רפאלוב, אלמוג כהן וגדי קינדה צפוי להתרחש במהלך חודש דצמבר.

עלי מוחמד. הצהובים מוכנים לשלם מיליון דולר (דני מרון)
עלי מוחמד. הצהובים מוכנים לשלם מיליון דולר (דני מרון)

שחקני מכבי ת"א יצאו לחופשה בת שבוע והזרים ייצאו למספר ימים לחו"ל. מי שימשיכו להתאמן ולהתאושש מפציעות עם אייל גולסה, חוסה רודריגס ואלי דסה. השניים הראשונים צפויים להיות כשירים למשחק מול מוליכת הטבלה הפועל חיפה, בעוד שלדסה ייקח עוד כשבועיים על מנת להחלים לחלוטין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי