בבני סכנין זעמו: "רק הצוות המקצועי שלנו תקוע על שיטה אחת"

פליקס נעים
פליקס נעים | דני מרון

בעקבות ה-2:0 מול מכבי חיפה, בקבוצה בחרו להאשים. נעים התגונן: "בשנה שעברה אבוקסיס שיחק עם שלושה בלמים והגיע לפלייאוף העליון". בסכנין יעשו מאמצים לסיים את ההתקשרות עם גאושו

(גודל טקסט)

בני סכנין יצאה לפגרה באכזבה גדולה אחרי ה-2:0 מול מכבי חיפה אמש (ראשון). בניגוד לשבועות האחרונים, מרבית הביקורת במועדון הופנתה לשחקנים והצוות המקצועים. בסכנין טענו כי חלק מהשחקנים הגיעו למשחק לא מספיק מוכנים והעניק לחבורה של גיא לוזון יותר מדי כבוד על הכר הדשא.


"הקבוצה הגיעה לא מוכנה מקצועית ומנטלית, הפגרה הגיעה אלינו בזמן", הסבירו במועדון. גם השיטה בה בחר פליקס נעים לפתוח, עם מערך שלושת הבלמים, ספג ביקורת: "כל קבוצה בארץ משחקת בכמה שיטות ורק אצלנו תקועים עם אותה שיטה שלא עובדת". המאמן גם ניצב בעין הסערה מבחינת אוהדי סכנין, שקראו לו להתפטר במהלך המפגש בסמי עופר.

 


נעים הסביר בסיום: "הבנייה וההכנה שהייתה כאן בקיץ לא הייתה נכונה. אנשים לא זוכרים, אבל גם בשנה שעברה יוסי אבוקסיס שיחק עם שלושה בלמים והגיע לפלייאוף העליון. אנחנו לא שם כרגע ולכן מבקרים אותנו. הקהל? זה לא נעים, אבל אני חושב שהם יודעים מה אנחנו חווים כאן מתחילת העונה. אנחנו נלחמים על החיים שלנו".



תוקף בחזרה. נעים (ערן לוף) 


אחת ההפתעות הגדולות במהלך המפגש אתמול הייתה ההחלטה להחליף את עלי עותמאן לטובת לוקאס גאושו. החלוץ שוב לא הצליח להותיר חותם ובסכנין יעשו מאמצים כבירים כדי לסיים עימו את ההתקשרות. התקווה הגדולה של הקבוצה היא כי במהלך הפגרה רשימת הפצועים, שכוללת את עלאא אבו סלאח, ג'אבר עטאא ומוחמד כליבאת יחזרו לכשירות מלאה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי