יעקב שחר: "אלאך ביקש שכל אנשי המקצוע יישארו בתפקידם"

יעקב שחר ומו אלאך
יעקב שחר ומו אלאך | מכבי חיפה, אתר רשמי

נשיא מכבי חיפה הוציא הודעה רשמית לגבי המנהל הטכני ועתידו של גיא לוזון: "הוא נפגש איתנו בדיסקרטיות שלוש פעמים בארץ, רק בחמישי הגענו להבנות אחרי שוויטסה נתנה לנו את ההסכמה"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה יצאה אתמול (שני) לדרך חדשה עם מינויו של מו אלאך למנהל הטכני. ההולנדי בן ה-44 עזב את ויטסה ארנהיים עבור חוזה לעונה וחצי עם אופציה לעונה נוספת בשורות הירוקים. היום בחר נשיא המועדון, יעקב שחר, לספר על ההחלטה לצרף את אלאך למכבי חיפה וגם סיפק התייחסות לעתידו של גיא לוזון. הדברים של הבעלים הגיעו אחרי הדיווחים אודות שינוי בעמדת המאמן אצל הירוקים והמועמדות של הנק פרייז'ר, שעבד עם אלאך בקבוצתו האחרונה, לתפקיד. 

"אני מקדם בברכה את הצטרפותו של מו למועדון", סיפר שחר והסביר: "בתחילת העונה קיבלנו החלטה להחתים מנהל מקצועי וכך עשינו. לצערי, מסיבות אישיות של המועמד, עמו סוכמו הדברים, זה לא יצא אל הפועל".

על צירופו של אלאך אמר: "לאחרונה נפגשנו עם מספר מועמדים שהביעו את רצונם להצטרף אלינו. אחד מהם, מו, נפגש איתנו בדיסקרטיות בארץ שלוש פעמים והגענו עמו להבנות מקצועיות וכלכליות. כמובן בכפוף לשחרורו מוויטסה. בחמישי האחרון ויטסה נתנה לנו את הסכמתה לשחרור מיידי של מו, שהגיע לארץ ביום ראשון והוא חתם על הסכם ההצטרפות כמנהל המקצועי שלנו".

העתיד הקרוב: "בפגישתנו הראשונה ביקש מו שכל אנשי המקצוע, כולל המאמן, יישארו בתפקידם. אני מאחל למו ולנו בהצלחה. כולנו נעזור לך, כי הצלחתך היא ההצלחה של כולנו". 

פגישות דיסקרטיות. שחר ואלאך (אתר רשמי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי