אנשי מכבי חיפה יעמדו בשערי האצטדיון כדי להשגיח על הבידוק הביטחוני

אוהדי מכבי חיפה
אוהדי מכבי חיפה | ערן לוף

מנכ"ל הירוקים ייפגש עם הנשים שהתלוננו על הבדיקות הביטחוניות במשחק מול בני סכנין. לביא עבר MRI וייעדר לפחות חודש וחצי, קוסטדינוב יצא למשחק ידידות של נבחרת בולגריה. אזולאי צפוי לחזור בסוף דצמבר

(גודל טקסט)

שחקני מכבי חיפה אומנם נחים ויחזרו להתאמן רק ביום ראשון אבל מה שמטריד את ראשי המועדון מאז הניצחון ביום ראשון אלו דווקא האוהדים ובעיקר האוהדות. אתמול (רביעי) הופתעו במועדון לשמוע את הפוסט החריף של אחת האוהדות על כך שהבידוק הביטחוני לפני המשחק מול בני סכנין חרג מגבולות הסביר והחוק. איילה טאוזר שלחה מכתב חריף למנכ"ל הקבוצה, אסף בן דב, ובו הסבירה כי יש מספר נשים שהתלוננו על בידוק שבוצע על גופן של אוהדות לעיני כולם.

במכבי חיפה החליטו לקחת ברצינות את התלונות, שלאחר פוסט הגיעו עוד נשים שפנו לראשי המועדון וכבר בימים הקרובים מתכוון בן דב להיפגש עם אותן נשים ולשמוע מהן מקרוב על כל מקרה לגופו. בקבוצה מתכוונים לזמן לפגישה גם את ראשי חברת האבטחה שהייתה במקום בכדי לנסות ולמנוע מקרים כאלה בעתיד. בנוסף במועדון הוחלט להעמיד במשחקים הבאים נציגים מהמועדון בשערי האצטדיון בכדי להשגיח כי הבידוק הביטחוני נעשה על פי החוק והכללים הראויים. "אומנם אנחנו מטפלים ככל שניתן למזער את הפעולות כנגד אותם אוהדים שמכניסים אבוקות ומוצרי פירוטכניקה אך בשום אופן זה לא אמור לבוא על חשבון בדיקה לא נאותה" אמרו במכבי חיפה.

מבחינה מקצועית הקשר נטע לביא עבר אתמול בדיקת MRI שבה נקבע כי הוא סובל מקרע חלקי במשפעה וזמן ההיעדרות כחודש וחצי. בסביבתו של השחקן סיפרו על אכזבה קשה וזאת לאחר שלביא חזר לכושר מצוין ואף היה בין הטובים בגביע הטוטו מול עכו וגם במשחק ההפסד מול עירוני קריית שמונה לפני שבועיים.

לביא כמו אופיר מזרחי, שיחזור רק בעוד חודש, ושלומי אזולאי, שיחזור רק ככל הנראה בסוף חודש הבא, לא ייקחו חלק במחנה האימונים הקצר שמתכננים בצוות המקצועי בשבוע הבא. מי שעוד ייעדר מהמחנה הוא הקשר הבולגרי גאורגי קוסטדינוב, שזומן למשחק הידידות של נבחרת בולגריה מול נבחרת סעודיה שיתקיים ביום שני. גם החלוץ ניקיטה רוקאביצה נמצא עם נבחרת אוסטרליה וייקח חלק בצמד המשחקים מול נבחרת הונדורס בפלייאוף המכריע על כרטיס העלייה למונדיאל. בנוסף גם שלושת שחקני הנבחרת הצעירה: השוער עומרי גלזר, המגן רז מאיר והחלוץ מוחמד עוואד יצאו למשחק הנבחרת מול קוסובו שייערך הערב.

מקשיבים לתלונות. אוהדי מכבי חיפה (ערן לוף) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי