מסתמן: בית הדין יכריע בעניין בן בסט עד תחילת השבוע

עדן בן בסט
עדן בן בסט | דני מרון

במהלך שעות הבוקר מתנהלים שיחות בין ההתאחדות לכדורגל לבין עורך הדין של הפועל חיפה בעניין בן בסט. גורם במועדון: "אפשר לתקן את העוול". אוסידון ממתין לתשובה רשמית מאיגוד השופטים

(גודל טקסט)

שחקני הפועל חיפה אומנם יצאו לחופשה במהלך סוף השבוע, אך במועדון ממשיכים לפעול נגד הכרטיס האדום שספג עדן בן בסט, במהלך ההפסד למכבי נתניה. כזכור, החלוץ ספג כרטיס צהוב שני בעקבות הצגה של גולן אלקלסי. בתחילת השבוע שיגרה הפועל חיפה מכתב לבית הדין של ההתאחדות לכדורגל בו במטרה לבטל את ההרחקה של בן בסט, שתגרום להחמיץ את המחזור הקרוב מול מכבי תל אביב.

לספורט1 נודע כי משעות הבוקר מתקיימים שיחות בין ההתאחדות לכדורגל לבין אנשי הפועל חיפה ועורך הדין של המועדון בכדי לנסות ולהגיע להחלטה בנושא. בהתאחדות הסבירו כי על פי התקנון ישנו קושי בשינוי ההחלטה של שופט במהלך משחק ולכן הסיכויים לאפשרות כי האדום יבוטל קטנים. בכל מקרה בהפועל חיפה לא מאבדים תקווה ופועלים במרץ בנושא. גורם בחיפה אמר הבוקר: "אפשר לתקן את העוול שנעשה. הגיע הזמן שבמקרים מסוימים יחשבו מחוץ לקופסה ובעיקר יחשבו על ההגינות".  בכל מקרה בבית הדין העליון הבטיחו כי עד התשובה תינתן בימים הקרובים.

בנוסף בקבוצה ממתינים גם לתשובה של איגוד השופטים בעקבות המקרה של עוזר השופט דן אוצ'ניק שהואשם על ידי סגן הנשיא של חיפה דורון אוסידון בכך שאמר לו בתחילת המשחק: "לא עברתי סלקציה אצלך אז אני אראה לך מה זה". באיגוד השופטים אומנם הגיבו לאחר המקרה כי מדובר בטענות שלא היו ולא נבראו אך עדיין במועדון ממתינים להחלטה רשמית של האיגוד. ראוי לציין כי אוסידון רצה בתחילה להגיש תלונה במשטרה כנגד אוצ'ניק אך לבסוף הסתפק בתלונה באיגוד השופטים.

ישחק מול האקסית? בן בסט (דני מרון) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי