ברדה שוחרר מביה"ח: "ההמלצה היא שלא ישחק בשבועות הקרובים"

אליניב ברדה משוחרר מבית החולים
אליניב ברדה משוחרר מבית החולים | אתר רשמי

חלוץ וקפטן הפועל באר שבע, שהתמוטט במהלך אימון לפני חמישה ימים, עבר בדיקות מקיפות ב"סורוקה" ושוחרר לביתו, אולם יישאר תחת מעקב. הרופאים המליצו על מנוחה: "הלב טרם הדגים התאוששות גמורה"

(גודל טקסט)
בשורות נפלאות הגיעו לפני זמן קצר מבית החולים "סורוקה", אחרי שחלוץ וקפטן הפועל באר שבע, אליניב ברדה, שוחרר לביתו חמישה ימים אחרי שהתמוטט במהלך אימון הקבוצה.


כזכור, כדור שבעט מיכאל אוחנה באימון הבוקר של האלופה פגע בחזהו של החלוץ בן ה-35, שצנח אל הקרקע ועבר החייאה שכללה מכות חשמל וזו הצילה את חייו, כך לפי מד"א. בימים הקרובים יגבשו אנשי המערך הקרדיולוגי בבית החולים, בראשותו של פרופ' דורון זגר, את המלצותיהם על סמך תוצאות הבדיקות המקיפות שנערכו לחלוץ.




ברדה כאמור לעיל עבר סדרת בדיקות מקיפה, ממבחני מאמץ ועד MRI לב, ועד פענוח התוצאות יזכה למעקב צמוד מהצוות הרפואי הן של המועדון והן של בית החולים סורוקה. כמובן שהוא לא ייכלל בסגל הקבוצה בשבת מול הפועל עכו, במשחק השלמה במסגרת ליגת העל, וכך יהיה גם בשבועות הבאים לאור העובדה שבנוסף למצב הרגיש בלבו בשלב זה, הוא גם סובל ממספר שברים בצלעות כתוצאה מטיפולי ההחייאה.


פרופ' דורון זגר, מנהל המערך הקרדיולוגי בסורוקה, מסר היום: "אליניב ברדה עבר סדרת בדיקות במהלך אשפוזו בימים האחרונים. בסך הכל מצבו טוב ובמגמת שיפור. יחד עם זאת, הלב טרם הדגים התאוששות גמורה. יש צורך במעקב נוסף בשבועות הקרובים. בשלב זה ההמלצה הרפואית היא לא לחזור לשחק בשבועות הקרובים".



ד"ר דן שוורצפוקס, אליניב ברדה ופרופ' דורון זגר (בית החולים סורוקה)


"אני רוצה שוב להודות לצוות בית החולים, צוות המיון, לפרופסור זגר ולצוות הרופאים והאחיות שטיפלו בי ודאגו לי בצורה מדהימה", הוסיף אליניב ברדה, "שוב תודה גדולה לדימה טרשצ'נקו ולגיא ממד"א שהצילו את חיי. תודה גדולה לכל אנשי הפועל ב"ש ולאוהדים הרבים והמסורים על התמיכה הגדולה והאהבה שהעניקו לי. על שהתפללו עבורי ותפילותיהם סייעו להחלמתי המהירה. בשלב זה אצא הביתה ובעיקר אנוח".


לאחר שחרורו של ברדה מבית החולים, קפטן הפועל באר שבע הגיע ליום ההולדת של החובש שהציל את חייו – דימה. הבעלים, אלונה ברקת, פרסמה בחשבון הטוויטר שלה ברכה לכבוד היום המיוחד של החובש: "אליניב שלנו בא לברך את דימה לכבוד יום הולדתו".

אליניב שלנו בא לברך את דימה ליום הולדתו. מזל טוב!! pic.twitter.com/ujyuamsYnp

— Alona Barkat (@AlonaBarkat) November 12, 2017

בכל הנוגע לזירה האירופית, להפועל באר שבע נותרו שני מחזורים לסיום שלב הבתים בליגה האירופית כשבמאזנה שתי נקודות פחות מוויקטוריה פלזן שבמקום השני המוביל ל-32 האחרונות של המפעל. אלופת ישראל תלויה בעצמה לקראת מחזורי הנעילה של הבית ובמחזור הסיום היא תארח את ויקטוריה פלזן – ניצחונות בשני משחקי סהסיום יסדרו לברק בכר ושחקניו את הכרטיס המיוחל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי