אייל סגל: "לידיעות על עלי מוחמד אין ביסוס, לא פנו אלינו"

עלי מוחמד
עלי מוחמד | דני מרון

בעלי מכבי נתניה התייחס לראשונה לחרושת השמועות לגבי הקשר: "לעלי מוחמד יש חוזה במכבי נתניה וסעיף השחרור שלו כרגע הוא מיליון דולר. אף קבוצה לא פנתה אלינו". הקשר וסוכנו צפויים להיפגש עם סגל בקרוב

(גודל טקסט)

אחד המלפפונים החמים של הקיץ האחרון הוא ללא ספק הקשר עלי מוחמד. מוחמד נחשב לאחד השחקנים הטובים בליגת העל מתחילת העונה ומושך תשומת לב רבה מצד המועדונים הגדולים. במכבי נתניה מבינים כי כבר בחודש ינואר יכולה הקבוצה לאבד את אחד מנכסיה הגדולים וזאת מכיוון שבחוזה של השחקן מופיע סעיף לפיו הוא יכול להשתחרר לכל קבוצה בתמורה למיליון דולר, דבר שלא צפוי להקשות על הקבוצות הגדולות תמורת מוחמד שיכול להיות נכס עתידי.


הבעלים של נתניה אייל סגל כבר פנה מספר פעמים לסוכנו של מוחמד, אבי ציוני ולשחקן עצמו והציע לו חוזה משודרג לשלוש שנים. בנתניה מעוניינים לחתום עם הקשר על חוזה ארוך טווח ללא סעיף שחרור. בנוסף בנתניה מנסים לשכנע את השחקן כי רק דרך הצהובים שחורים דרכו לאירופה תהיה קלה יותר וכי נתניה לא תעמוד בדרכו של השחקן ותנסה להימנע אך ורק ממכירתו לקבוצה אחרת בישראל.

 


בסביבתו של השחקן אישרו לספורט1 כי כבר השבוע לאחר חזרתו של מוחמד מחופשה פרטית מתכוונים נציגיו להיפגש עם סגל ואנשי נתניה במידה להגיע להסכם חדש ומשודרג. "נשב עם אנשי נתניה במטרה להגיע להסכם" אמרו נציגיו של מוחמד והוסיפו: "האופציה הזאת כרגע היא האופציה הרלוונטית ביותר". בנוסף אישרו  אנשיו של הקשר כי גם מכבי תל אביב והפועל באר שבע עוקבות בעניין אך שתי הקבוצות יהיו רלוונטיות רק במידה והשחקן לא יגיע להסדר עם נתניה.


באותו נושא, אייל סגל סיפק הערב התייחסות ראשונה לסוגיית מוחמד בראיון ל-103FM: "יש תחרות בין שלושה לארבעה עיתונאים חיפאים, שהמטרה שלהם היא להשאיר את הקבוצה למעלה והתחרות כי ביניהם. לעלי מוחמד יש חוזה במכבי נתניה וסעיף השחרור שלו כרגע הוא מיליון דולר. אף קבוצה לא פנתה אלינו, מדובר בידיעות שאין להן ביסוס". 



נשאר בנתניה? מוחמד (דני מרון) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי