רודריגס ישוב בתוך עשרה ימים, מיכה יפתח במקום אצילי?

חוסה רודריגס
חוסה רודריגס | עדי אבישי

הספרדי של מכבי ת"א מתאושש מהפציעה, הקשר יתמודד עם בלקמן על המקום של הכוכב הפצוע. תקופת ההחלמה של אלי דסה תימשך 3-4 שבועות

(גודל טקסט)
הפגרה של שחקני מכבי תל אביב הסתיימה, והיום (שני) הם יחזרו למספר ימי אימון אינטנסיביים, כולל משחק אימון מול מכבי נתניה ביום חמישי לאחריו ייצאו למנוחה בת יומיים במהלך סוף השבוע. מהאימון הערב ייעדר אור דסה השוהה עם הנבחרת הצעירה שתשחק מחר נגד גרמניה.


המטרה של ג'ורדי קרויף והצוות הרפואי היא להתחיל להחזיר לפעילות את הפצועים אייל גולסה, חוסה רודריגס ואלי דסה. המטרה הראשונית היא להחזיר את גולסה כמה שיותר מהר להרכב. לטענת גורמים בקבוצה הנסיגה המשמעותית ביכולת והיעדר היצירתיות במרכז המגרש הגיעו בעיקר בגלל ההיעדרות של הקשר המוכשר.




הפציעה של עומר אצילי (ייעדר כשלושה חודשים) פותחת מאבק על העמדה באגף הימני, כשדור מיכה יתמודד עם ניק בלקמן. במקביל קרויף "שובר את הראש" איך לשלב בהרכב את אור דסה, כריסטיאן באטוקיו וגולסה.


חוסה רודריגס. בשורות טובות (עדי אבישי)
חוסה רודריגס. בשורות טובות (עדי אבישי)


במועדון מאמינים כי הקשר הספרדי חוסה רודריגס יוכל לשוב לשחק בתוך עשרה ימים ויוצב בקישור לצדו של הקפטן שרן ייני. ההמתנה היא לחזרה של המגן הימני אלי דסה ומסתמן כי ההתאוששות המלאה שלו תיקח לפחות עוד שלושה-ארבעה שבועות, כדי שלא לסכנו בפציעה חוזרת.


המשחק הקרוב של מכבי תל אביב יהיה ב–23.11 בליגה האירופית נגד סלביה פראג במשחק לפרוטוקול בו אמורים לקבל הזדמנות טינו סוון סושיץ', דור פרץ, איגור פיליפנקה וארון שוינפלד.


אלי דסה. מה יהיה? (אריאל שלום)
אלי דסה. מה יהיה? (אריאל שלום)


בתוך כך המנהל הביצועי של הצהובים פטריק ואן לוון, ביקר במחלקת פיתוח הכישרונות של באיירן מינכן וצייץ בטוויטר: "הרבה לבנות עבור מכבי תל אביב".


A great start of a visit to Bayern München campus! The academy development center. A lot to build for Maccabi Tel Aviv of the field. pic.twitter.com/cXCUchiLb6

— Patrick van Leeuwen (@PL_KZ8) November 13, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי