"ההתאחדות תחשוש לבטל את האדום של בן בסט בכדי לא ליצור תקדים"

עדן בן בסט
עדן בן בסט | דני מרון

בהפועל חיפה זועמים על ההתאחדות לכדורגל בעקבות הרחקתו של החלוץ ותקפו: "איפה הפייר פליי?". פלקושצ'נקו ישוב להתאמן, בחמישי משחק אימון מול הפועל חדרה

(גודל טקסט)

הפועל חיפה חזרה השבוע לאימוניה לאחר חופשה של מספר ימים ובמועדון נוטים להחזיר את השחקנים לשגרה בצורה הדרגתית. הקבוצה מתאמנת כמעט בסגל מלא כאשר הקשר מקסים פלקושצ'נקו יצטרף לקבוצה לאחר שהיה בשבוע האחרון עם הנבחרת הצעירה. ניר קלינגר בחר שלא לערוך אסיפות בשלב זה ומשאיר זאת לתחילת שבוע הבא. מחר (חמישי) הקבוצה תערוך משחק אימון מול הפועל חדרה מהליגה הלאומית.

בכל מקרה, שיחת היום במועדון עדיין אותו כרטיס אדום שספג עדן בן בסט במשחק ההפסד למכבי נתניה. כזכור, החלוץ ספג צהוב שני כאשר שוער מכבי נתניה גולן אלקסלסי עשה הצגה. בקבוצה פנו בשבוע שעבר לבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל וביקשו לבטל את הכרטיס האדום בכדי שהחלוץ יוכל לשחק במשחק הבא מול מכבי תל אביב.

בהפועל חיפה טרם קיבלו תשובה רשמית בנושא אך במועדון סבורים כי התשובה תהיה שלילית ובן בסט לא יוכל לשחק מול הצהובים. גורם בהפועל חיפה אמר הבוקר: "נראה שההתאחדות תחשוש לבטל את האדום בכדי לא ליצור תקדים. חבל שדברים כאלה קיימים ב-2017 ואנחנו נפגע ולא נשחק עם אחד השחקנים הטובים שלנו בגלל הצגה מכוערת של שוער נתניה וטעות איומה של השופט. איפה הפייר פליי?".

ישחק או לא ישחק מול האקסית? בן בסט (דני מרון) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי