דסה התאמן עם כדור, מכבי ת"א הובסה 4:1 על ידי מכבי נתניה. צפו בשערים

גולסה. בקריית שמונה כבר ישב על הספסל
גולסה. בקריית שמונה כבר ישב על הספסל | צילום: עדי אבישי

המגן, שנעדר מעל ארבעה חודשים זכר לפגיעה בנבחרת, שב למגרש לראשונה. היהלומים נראו מצוין, גולסה החולה לא שותף. קייטה (צמד), קוגבנייה וסבע כבשו, מיכה צימק. קרויף: "המטרה לא הייתה התוצאה"

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב הובסה היום (חמישי) 4:1 על ידי מכבי נתניה במשחק אימון, שלאחריו יצאו השחקנים לחופשה עד יום ראשון אז גם וידאר קיארטנסון ופרדראג ראיקוביץ' ישתתפו באימון לאחר שובם ממשחקי הידידות של נבחרות איסלנד וסרביה.


הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' שלטה לחלוטין בכל שלבי המשחק ואף יכולה הייתה להגדיל את התוצאה. הקשר אייל גולסה, שחוזר מפציעה ארוכה בברך, היה אמור לקבל דקות, אבל נותר על הספסל בעקבות מחלה. ארון שוינפלד, ברק יצחקי ודור מיכה פתחו בהרכב. אלחסן קייטה (צמד), דידייה קוגבנייה ודיא סבע כבשו למנצחת, מיכה רק צימק.



בסיום המשחק התייחס מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף למשחק ואמר: "ההחלטה לקיים את המשחק נגד מכבי נתניה הייתה במטרה לאפשר לשחקנים שחזרו מפציעה ושחקנים שלא שיחקו הרבה במשחקים האחרונים, לקבל דקות משחק. נתניה שיחקו היטב והענישו אותנו על הטעויות שעשינו. המטרה של המשחק הזה מלכתחילה לא הייתה התוצאה".


למרות ההפסד, הצהובים יכולים לחייך לאחר שאלי דסה, שנעדר בעקבות פציעה כבר מעל ארבעה חודשים, ערך לראשונה אימון עם כדור בקריית שלום. המגן, שנפגע במדי הנבחרת ביולי, לא הסתיר את התרגשותו וכתב ברשתות החברתיות: "עבר הרבה זמן. אני אוהב את המשחק הזה". דסה וחוסה רודריגס צפויים לחזור לסגל לאחר המשחקים מול סלביה והפועל חיפה, בזמן שבקבוצה ממתינים לאישור הסופי של הבעלים מיץ' גולדהאר בנוגע לרכש בחלון ההעברות של ינואר. 






במשחקים הקרובים צפוי מיכה להחליף בהרכב את עומר אצילי הפצוע ולקבל דקות משחק משמעותיות, כמו גם ארון שוינפלד. רק בשבוע הבא יוחלט האם במשחק מול סלביה פראג בליגה האירופית, שיהיה לפרוטוקול אחרי שהצהובים איבדו את הסיכויים להעפיל לשלב הבא, יעלה ההרכב החזק או שהמאמן ג'ורדי קרויף יעדיף לתת דקות לשחקנים שקיבלו עד כה פחות הזדמנויות ובכך להפחית את העומס מהשחקנים המובילים לקראת קרב הצמרת מול הפועל חיפה.



אימון ראשון עם כדור אחרי תקופה ארוכה. אלי דסה (אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי