ברק בכר: אליניב ברדה יצא בנס. הכי חשוב שהוא בסדר גמור ושוב איתנו

ברק בכר
ברק בכר | דני מרון

האלופה תשחק בשבת (20:30, ספורט2) בבית נגד הפועל עכו במשחק דחוי מהמחזור השישי וניצחון יצמיד אותה לפסגה. המאמן התייחס גם למליקסון: "יש לו פציעה ברגל". האקסים מהיריבה: "יבואו להוכיח את עצמם"

(גודל טקסט)

ברק בכר, מאמן הפועל באר שבע, עורך כעת מסיבת עיתונאים לקראת משחקה של האלופה בשבת (20:30, שידור ישיר בספורט2). מדובר במשחק שנדחה מהמחזור השישי וניצחון בו יצמיד את האדומים מהנגב להפועל חיפה בראש הטבלה עם 23 נקודות. ניצחון בהפרש של ארבעה שערים כבר יעלה את שחקניו של בכר לפסגה לראשונה העונה.


בכר:
"מבחינת כולנו עברנו אירוע לא נעים, אבל לשמחתי הכל הסתיים בצורה הכי טובה. אפשר לציין את כל מי שנכח שם שתפקד בצורה יוצאת דופן, השחקנים הצוות וכמובן דימה שעשו הכל כדי לעזור לקפטן שלנו. בסופו של דבר זה נגמר בצורה הכי טובה שיש, וכולנו צריכים להיות שמחים".

אליניב ברדה: "הדבר הכי חשוב שאליניב איתנו, יצא בנס והא בסדר גמור. זאת קבוצה שיודעת לתפקד ברגעים קשים. אנחנו תמיד מנסים להסתכל על הצד החיובי שאליניב בסדר גמור, שכולם עזרו לו, מאוחדים סביבו ולכולם יש מטרה להמשיך את הכושר הטוב שהיינו בו. זה משהו לא נעים, בטח שמדובר בקפטן והסמל שלנו. אבל כמו שאמרתי, כולם למרות הדבר הזה התעשתו ופעלו כמו שצריך וזה מה שאני לוקח מהאירוע הזה, שכולם עזרו להציל חיים. בטח כשמדובר בקפטן שלנו".

ברדה משוחרר מביה
ברדה משוחרר מביה"ח. מסתכלים על הצד החיובי (הפועל באר שבע, אתר רשמי)

דן איינבינדר הוסיף: "כמו שברק אמר, אנחנו מסתכלים על הצד החיובי, וכולנו שמחים שיצא מזה רק טוב".

הצמרת: "אנחנו לא רוצים להסתכלם על המקום הראשון, אלא על להמשיך את הכושר הטוב שלנו. השנה אנחנו לא מצפים שהכל יילך כמו שצריך, ונביס קבוצות. כמובן שנשמח אם זה יקרה, אנחנו מתמקדים ועושים את הדברים הנכונים כדי ולנצח".

המשחק נגד הפועל עכו: "המשחק לא תקוע, הוא היה צריך להיערך ממילא אחרי יום כיפור, ותכננו שככה יצא. נחנו מספיק ושבוע זה בסדר גמור. אנחנו נכנסים לתקופה עמוסה של תשעה משחקים תוך פחות מחודש אם נעלה לגמר גביע הטוטו. אגרנו כוחות וכרגע מתרכזים במשחק בשבת".

בכר ואיינבינדר.
בכר ואיינבינדר. "עד בית"ר יהיו 14 מסיבות עיתונאים" (אודי ציטיאט)

עמראן אלקרינאווי: "אנחנו מכבדים כל קבוצה יריבה ואת השחקנים שלה, ומתכוננים לשחקנים הבולטים בה. אנחנו מכבדים את עמראן בנוסף לעמית ביטון, שמושאל מאיתנו, ולוטם זינו שגדל פה. הם יבואו להוכיח כמו כל קבוצה שבאה לשחק מול הפועל באר שבע, אבל נעשה מה שצריך כדי לנצח את המשחק".

מתי יהיה סגל מלא: "לא יודע אם זה יקרה, אפילו ביוני לא בטוח. חוזרים שחקנים, מלמד חזר מפציעה ומתאמן, גם גיא חיימוב. אנחנו חוזרים לתקופה עמוסה ונצטרך את כולם. נצטרך להיות חכמים ולהשתמש בכולם נכון. יהיו שחקנים שלא יכולים לשחק באירופה וזה גם שיקולים, והשיקול הראשי זה המשחק בשבת להתחיל ברגל ימין את התקופה הזאת".

איינבינדר בקשר לבית"ר: "יהיו עוד 14 מסיבות עיתונאים עד המשחק נגד בית"ר ירושלים, בינתיים מתרכזים בעכו".

עמראן אלקרינאווי. צקבל כבוד מקבוצת האם (דני מרון)
עמראן אלקרינאווי. מקבל כבוד מקבוצת האם (דני מרון)

ההופעות של אוגו בניגריה: "קודם כל הוא שיחק שני משחקים מלאים בנבחרת ניגריה, משחקים רשמיים, ככה שזה כבוד גדול מאוד בשבילנו. אני שמח שהוא חזר מהפציעה, והוא וטוני נחתו אתמול. נשב ונדבר איתם ונעשה את השיקולים שלנו. עבר עליו עומס במיוחד אחרי הפציעה, אבל נשב ונחשוב מה לעשות".

הפציעה של מאור מליקסון: "יש לו פציעה בכף רגל, לא משהו חמור. נחשוב מה נעשה איתו בשבת".

ג'ון אוגו במדי ניגריה.
ג'ון אוגו במדי ניגריה. "ייצג אותנו בכבוד" (טוויטר)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי