ספאחיה: רק רצינו לעבור את המשחק הזה עם ניצחון ובלי בעיות

נבן ספאחיה
נבן ספאחיה | דני מרון

מאמן מכבי תל אביב נשמע מרוצה מה-68:98 על נס ציונה והתייחס גם לאבדיה שעלה להופעת בכורה: "מקווה שיזכור שאני מתתו לו דקות ראשונות". זילברשטיין: "לא מרוצה מסף השבירה שלנו"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב הביסה הערב (ראשון) 68:98 את עירוני נס ציונה במסגרת המחזור השביעי בליגת העל, ונשארה מושלמת עם שבעה ניצחונות בפסגת הטבלה.

המאמן המנצח נבן ספאחיה אמר בסיום: "המטרה הושגה. רצינו לעבור את המשחק הזה עם ניצחון ובלי בעיות בריאות. עשינו עבודה טובה בחלק מהמשחק. זה משחק חשוב עבורנו לשמור על הרוטציה שלנו, ולתת דקות לשחקנים שצריכים את זה. כולם יכולים להפסיד".

דני אבדיה שעלה להופעת בכורה בגיל 16: "הוא ילד צעיר, יש לו עוד דרך ארוכה לשחק. הוא כישרון גדול. אני שמח כמאמן לתת לו את הדקות הראשונות ואני מקווה שהוא יזכור את זה בעוד כמה שנים".


דיברתולומיאו. אין תירוצים (דני מרון)

ברצלונה שתארח את הצהובים ביום חמישי: "יש להם כישרון, יש להם שחקנים טובים והם שומרים מעולה. הם משחקים בבית ומגיעים אחרי ניצחונות על ולנסיה. אנחנו הולכים להתכונן למשחק הזה".

ג'ון דיברתולומיאו, המצטיין במשחק עם 20 נקודות, התייחס לניצחון: "זה עניין של אינטנסיביות. רוב דקות המשחק גילינו אינטנסיביות בשני צדי המגרש. נכון שהיו לנו כמה פצועים וגם יש עייפות, אבל אין תירוצים, אנחנו מתייחסים ברצינות רבה לכל משחק".

בצד השני, מאמן נס ציונה נדב זילברשטיין אמר אחרי התבוסה: "אנחנו צריכים למצוא את הדרך שלנו בהתקפה. כשכבר הגענו לזריקות פנויות איבדנו ביטחון והחטאנו המון זריקות טובות. אם נמשיך לשחק בשטף הזריקות ייכנסו. אני גם לא אוהב את סף השבירה שלנו, לא הצלחנו לחזור מהריצה שלהם. זה לא צריך לקרות וזה לא מתאים".


זילברשטיין. יודע שזה פשוט לא מספיק (דני מרון)

המצב המנטאלי: "אנחנו קבוצה מקצוענית שצריכה להתמודד גם בסיטואציות שלא הולך. בשביל לעלות רמה אנחנו צריכים להתמודד גם מול קבוצות כאלה. בינתיים מול קבוצות ברמה שלנו עשינו את העבודה, אבל אין ספק שאנחנו צריכים להשתפר". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי