במכבי תל אביב הבהירו: "החלטות לגבי הסגל יתקבלו בינואר"

שחקני מכבי תל אביב
שחקני מכבי תל אביב | דני מרון

הצהובים ממשיכים בהכנות לקראת סלביה פראג בחמישי, אך במועדון שלחו מסר לקראת מועד ההעברות הקרוב: "נמתין בסבלנות". גולסה עשוי לקבל דקות ראשונות כבר בחמישי, ראיקוביץ' יצטרף לאימונים

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב, ששבה אתמול (ראשון) להתאמן לקראת המפגשים מול סלביה פראג בחמישי והפועל חיפה בראשון, קיימה מבדקי כושר בקבוצות לשחקניה.


בשלב זה, אלי דסה לא צפוי להיכלל בסגל של ג'ורדי קרויף לקראת המפגש מול הצ'כים. התכנון הוא שהמגן ישוב בצורה בהדרגה כמו גם חוסה רודריגס, שלא ייכלל בסגל לקראת המפגש בליגה האירופית בשל העובדה כי הוא נרשם באיחור. השאיפה היא שרודריגס ודסה יהיו בסגל של הצהובים לקראת המפגש מול מ.ס. אשדוד בשבת הבאה. לעומתם, אייל גולסה עשוי לקבל דקות ראשונות מאז הפציעה כבר בחמישי. 



ההמשחק בליגה האירופית חסר חשיבות מבחינת ההעפלה לשלב הבא, אחרי שהצהובים הודחו, אבל חשוב מבחינת הניקוד האירופי והביטחון לקראת ליגת העל. בקבוצה הסבירו: "ברור שהמשחק נגד הפועל חיפה הפך לחשוב יותר וגם ברור שאי אפשר לעשות עכשיו הפרדה וההחלטה מי ישחק וכמה היא של הצוות המקצועי". היום פרדראג ראיקוביץ' צפוי לשוב לישראל אחרי ששהה עם נבחרת סרביה. שוער הצהובים עדיין לא הצליח להבטיח את אפודת השוער הראשון בנבחרתו כאשר שיחק רק מחצית בודדת מול נבחרת סין.


בכול הנוגע לחיזוק, בקבוצה הבהירו כי הם מחכים לחודש ינואר ורק אז יתקבלו ההחלטות המשמעותיות בנוגע לחיזוק ואלו שיעזבו: "יש מספר משחקים עד ינואר, ואז הנושא יהיה ברור יותר לכולם. נמתין בסבלנות", אמרו. אבי ריקן, שמסיים את חוזהו בסיוף העונה, צפוי להיפגש עם המועדון לקראת חודש ינואר כאשר במכבי תל אביב נחושים להאריך איתו את ההתקשרות. 


מי יעזוב? שחקני מכבי תל אביב (דני מרון) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי