מדוניאנין ביקר באימון מכבי ת"א, המשחק מול ק"ש – בעכו

האריס מדוניאנין
האריס מדוניאנין | אתר רשמי

האקס קפץ להגיד שלום לחבריו לשעבר (צפו), חצי גמר גביע הטוטו יתקיים באצטדיון הצפוני עקב שזרוע במושבה. לקראת סלביה פראג (חמישי -22:00, שידור ישיר בספורט1), אוהדים התקשרו לשחקנים ודרשו: "צריך שער אירופי"

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב קיימה הבוקר אימון גשום במתחם קריית שלום לקראת המשחק ביום חמישי באצטדיון נתניה נגד סלביה פראג הצ'כית, במסגרת המחזור החמישי בליגה האירופית (22:00, שידור ישיר בספורט1).


למרות שהמשחק חסר חשיבות לצהובים, שהודחו מהשלב הבא לאחר ההפסד לאסטנה, המאמן ג'ורדי קרויף ושחקניו רואים במפגש נגד הצ'כים חשיבות גדולה לפני החזרה לליגת העל והחיבור המקצועי בשלבי ההחלמה האחרונים של השחקנים הפצועים (למעט עומר אצילי), שישולבו בהדרגה כבר נגד סלביה, בדגש על אייל גולסה. הפצועים האחרים, אלי דסה וחוסה רודריגס, מתוכננים לשוב בהדרגה נגד קבוצת מ.ס אשדוד בעוד עשרה ימים.



שחקנים בקבוצה מקבלים שיחות מאוהדי הקבוצה והבקשה היא לכבוש סוף סוף שער ראשון בליגה האירופית ולא להיכנס להיסטוריה כקבוצה עם תקציב של 150 מיליון שקלים, שלא רשמה גול בשלב הבתים. במכבי תל אביב מבינים שעוד משחק אירופי עקר משערים בשלב הבתים יגרום מבוכה גדולה לראשי המועדון. מסתמן כי הצוות המקצועי בראשות ג'ורדי קרויף וסטיב מקלארן ימצאו את הנוסחה הנכונה להרכב הפותח ויאפשרו איזון בסגל ובהרכב שלושה ימים לפני המשחק באצטדיון סמי עופר נגד הפועל חיפה.


בראש הרשימה של קרויף
בראש הרשימה של קרויף. רפאלוב (AFP)


בתוך כך, מנהלת הליגות הודיעה כי משחק חצי גמר גביע הטוטו בין מכבי ת"א לעירוני קרית שמונה, יתקיים באצטדיון בעכו עקב השזרוע שעובר על אצטדיון המושבה בפתח תקווה. לקראת חיזוק הקבוצה בחלון ההעברות של חודש ינואר, מתברר כי למרות שגורמים במועדון מבקשים מקרויף שיקול נוסף בנושא החתמתו של קשר קלאב ברוז' ליאור רפאלוב, המאמן ההולנדי הציב את הקשר הישראלי בראש רשימת השחקנים אותם הוא מבקש להביא כשגם קשר זר נבדק במקומו של טינו סושיץ'.


במכבי תל אביב ממתינים לשובו להרכב של המגן הימני אלי דסה ולהופעה יחד בהרכב לצדו של האח אור דסה. מאז שנות ה–90 כשהאחים גדי ואלון ברומר גיא ורון נחמן שיחקו בהרכב הקבוצה, לא שיחקו במכבי תל אביב יחד שני אחים. באימונים האחרונים מתרגל קרויף קישור קדמי יצירתי בו אמורה הקבוצה לשחק כשאור דסה וגולסה ישתפו פעולה בקו הקדמי של הקישור. שחקני הצהובים נהנו היום מביקור של חברם לשעבר, האריס מדוניאנין, שסיים את עונת המשחקים האמריקאית עם קבוצתו – פילדלפיה יוניון.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי