0:2 לבית"ר על פ"ת, התלבטות אם להלביש את ורד לב"ש

עידן ורד
עידן ורד | אתר רשמי

הקשר חזר לפעילות לראשונה זה שבועיים ובהתאם למצבו יוחלט אם יהיה בסגל. במועדון יקצו את היציע הדרומי לאוהדי האלופה, קונטה תורגל כמגן ימני במשחק האימון נגד הקבוצה מליגת המשנה

(גודל טקסט)
בשורה טובה לאוהדי בית"ר ירושלים. אחרי שבועיים, עידן ורד ערך אימון אישי קל ובהתאם לקצב החלמתו ומצבו הגופני יוחלט אם יכלל בסגל הצהובים-שחורים למשחק מול הפועל באר שבע.


עוד לקראת המשחק, במועדון מהבירה החליטו להקצות את היציע הדרומי לאוהדי הפועל באר שבע שצפויים להגיע בהמוניהם למשחק, וזאת מתוך שיקול כלכלי לאחר שהובן כי היציע לא יתמלא באוהדים מקומיים. 5,000 כרטיסים עומדים לרשות האורחים במכירה שהחלה היום.



הקבוצה מוקדם יותר משחק אימון בבית וגן מול הפועל פתח תקווה, בו ניצחה 0:2 משערים של איתי שכטר וציון צמח. במהלך המשחק תורגל אנטואן קונטה כמגן ימני, ופול אדגר בקישור מעובה. כזכור סוגיית עמדתו של הצרפתי תפסה לא מעט כותרות העונה, ויהיה מעניין לראות היכן יציב אותו בני בן זקן.


ההרכב שפתח: בוריס קליימן, אנטואן קונטה, טל כחילה, מיקי סירושטיין, מרסל הייסטר, דוד קלטינס, קלאודמיר פריירה, פול אדגר, חן עזרא, ז'אורז'יניו, איתי שכטר. במחצית עמדה התוצאה על 0:0 ועד הסיום הוחלפו כל השחקנים.


 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי