שטקוס יחמיץ את מכבי תל אביב, בספק לדרבי החיפאי

שטקוס
שטקוס | צילום: פרטי

השוער הליטאי חש כאבים בבטנו והובהל לביה"ח שם התברר שהוא צריך לעבור ניתוח תוספתן והוא גם בספק במחזור הבא. עדיין לא ברור מצבו של תורג'מן. קלינגר: "שואפים לנצח את מכבי ת"א ומכבי חיפה, אנו מספיק טובים"

(גודל טקסט)

מכה קשה להפועל חיפה לקראת המשחק מול מכבי תל אביב ביום ראשון. הבוקר (רביעי) במהלך האימון חש השוער הליטאי ארנסטס שטקוס כאבים בבטנו והובהל לבית החולים רמב"ם בחיפה, שם עבר בדיקות מקיפות שלאחריהן התברר כי הוא זקוק לניתוח תוספתן שאותו יעבור במהלך היום. זמן ההחלמה הצפוי הוא לפחות עשרה ימים ולכן הוא נמצא בספק גם למשחק הדרבי בשבוע הבא. מי שצפוי להחליפו בין הקורות הוא רן קדוש שהגיע הקיץ מהפועל כפר סבא.

"הצטערנו לשמוע כי ארני זקוק לניתוח, אבל זאת שגרה של קבוצת כדורגל", אמר קלינגר. "בדיוק מהסיבה הזו החתמנו שני שוערים ברמה גבוהה ואנחנו סומכים ב-100 אחוז על רן קדוש ומאחלים לארני החלמה מהירה".

המאמן גם שוחח בהמשך היום בתכנית הספורט ב-103FM ואמר לקראת המשחקים מול מכבי תל אביב ומכבי חיפה: "אנחנו מספיק טובים כדי לנצח את מכבי תל אביב. שני המחזורים הקרובים יכולים לתת סטייטמנט רציני מאוד אם נצלח אותם בצורה טובה, כאשר השאיפה היא לנצח כי מדובר בשני משחקי בית. הוכחנו השנה שאנחנו מספיק טובים, וגם מול משחקים מול עכו, רעננה, סכנין וק"ש בחוץ הם סוג של מבחנים. כדי להגיע לצמרת ולהתמודד על אליפות או אירופה אלו משחקים שצריך לעבור. אם ירד הלחץ? אני חושב שזה לא עניין של ירד לחץ, אלא בכך שאת תוצאת המשחק האחרון אנחנו לא לוקחים לטוב ולרע למשחק הבא. יהיה מעניין, אין ספק".

אם לא די בצרות בשער, בקבוצה ממשיכים לעקוב אחר ההתפתחויות בחלק ההתקפי. החלוץ אלון תורג'מן שנפגע בשבוע שעבר בפניו במהלך משחק האימון מול הפועל חדרה צפוי להוריד מחר את התפרים ואז יתברר אם יוכל לקחת חלק במשחק הקרוב. במועדון מקווים כי תורג'מן יעשה מאמצים וישחק מול הצהובים. פרט לתורג'מן במשחק מול חדרה נפצע גם מאמון קשוע שייעדר בשבועיים הקרובים. בראשון כאמור לא ישחק גם החלוץ עדן בן בסט שהורחק במשחק האחרון של הקבוצה מול מכבי נתניה.

ארנסטס שטקוס. מכה להפועל חיפה (ערן לוף)
ארנסטס שטקוס. מכה להפועל חיפה (ערן לוף) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי