גיא לוזון: "מאוד נהנה מהעבודה עם אלאך, לא אחלק לו ציונים"

גיא לוזון. רוצים למחוק את חרפת בש
גיא לוזון. רוצים למחוק את חרפת בש | צילום: ערן לוף

מאמן מכבי חיפה דיבר במסיבת העיתונאים לקראת מכבי נתניה (שבת ב-20:30, שידור ישיר בספורט1) והתייחס לשיתוף הפעולה עם המנהל הטכני החדש: "לא אני זה שיחשוף את תפקידו או את מה שקורה בינינו"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה קיימה את מסיבת העיתונאים השבועית שלה לקראת משחק הליגה המסקרן מול מכבי נתניה בחוץ במשחק במסגרת המחזור ה-11 בליגת העל (שבת ב-20:30, שידור ישיר בספורט1).

הירוקים מגיעים אחרי פגרה עמוסה במהלכה מינו את מו אלאך למנהל טכני, ערכו מחנה אימונים קצר בכפר גלים וגם הספיקו להפסיד 2:0 לעירוני קרית שמונה במשחק אימון. גיא לוזון רוצה לחבר ניצחון שני ברציפות לראשונה העונה, אחרי ה-0:2 על בני סכנין לפני היציאה לפגרה.

לוזון פתח עם התייחסות לאלאך: "לא אני הוא האיש שיספר עליו, לא בגדול ולא בקטן. מה שיש ביני לבינו יישאר בינינו. אם הוא ירצה לחשוף מה קורה הוא יאמר, אני לא זה שיחשוף את תפקידו או מה שקורה בינינו. אני לא פה כדי לתת לו ציונים ואני מאוד נהנה מהעבודה איתו. אני לא מתכוון להשוות אותו לשום דבר".

לוזון ואלאך
לוזון ואלאך. מה קורה ביניהם? (מכבי חיפה)

סגל: "יש לנו את אופיר מזרחי, מאבוקה, נטע לביא ושלומי אזאולאי פצועים. כל השאר בריאים וכשירים".

מכבי נתניה: "אין משחק שלא חשוב, סכנין והפועל חיפה לא חשוב? כל משחק שואפים לקחת נקודות ואין חשיבות שונה. אני מסכים שמכבי נתניה נמצאת בצמרת בזכות ולא בחסד, גם במשחקים שהיא שמטה נקודות מול מכבי ת"א ובית"ר היא הייתה טובה יותר. אסור לשכוח שאנחנו מכבי חיפה ולא באים להתבטל מול אף קבוצה".

שיטה: "בחמשת או ששת המשחקים האחרונים היינו תמיד עם ארבעה שחקני הגנה, שלושה שחקנים במרכז השדה ושלושה בהתקפה. אהבתי את זה ואם נמשיך להביא תוצאות אין שום בעיה. אם למכבי נתניה יש עמדות מסוימות חזקות אני לא אחשוף אותן כאן. לא רציני ולא הגיוני מבחינתי לחשוף מה אנחנו מתכננים לעשות מול מכבי נתניה".

יציבות: "הייתה איזשהי קלישאה שקשה לנו מול קבוצות שמצופפות. הוכחנו מול סכנין ואשדוד שאנחנו מסתדרים, וגם מול קבוצות תוקפות כמו ב"ש הצלחנו. השלב הבא זה היציבות שלנו לאורך כמה מחזורים. מול בית"ר ירושלים שיחקנו בהרכב אחר הגענו למצבים, מול ק"ש לא. ברגע שנעשה את תפקידנו השאלות של כולם יהיו יותר נחמדות. בסוף זה עניין של תוצאות, מה שקרה לנו במחזורים האחרונים זה ששיחקנו טוב נגד בית"ר ואז לא טוב נגד ק"ש ושוב נגד סכנין. אנחנו צריכים יציבות".

לוזון וקהת במסיבת העיתונאים
לוזון וקהת במסיבת העיתונאים (מיכאל וייסרמן)

השינוי שהביא אלאך: "כדורגל זה לא הוקוס פוקוס ולא נעשים שינויים בשבוע-שבועיים. אני בטוח שלאלאך יש יכולות להשפיע על המועדון לאורך זמן. אני לא כאן כדי לחלק לאלאך צוינים והוא לא צריך את זה. אם היו אסקפטים שלא עבדנו עליהם עד עכשיו זה כבר לא יקרה. עובדים על הכל, בלי שום קשר למה שהיה או מה שיהיה. בכל קבוצה יש חלוקת תפקידים. התפקיד של המנהל המקצועי לדאוג למסביב ומו לא מתיימר להיות מאמן. ברור שאנחנו עובדים בשיתוף פעולה מלא".

רועי קהת דיבר על עזיבתו הקרובה של דקל קינן: "אני באופן אישי התבאסתי, אני בטוח שבשביל דקל זאת חוויה טובה מאוד ואני מאחל לו המון הצלחה. התשוקה שלו באימונים זה משהו מיוחד".

על היריבה: "נתניה עושים עונה מצוינת ויש מכשול קשה אבל נדע להתמודד. באופן אישי מפריע לי שאומרים שמישהו יותר טוב ממני אבל עובדתית הם מעלינו בטבלה. אנשים ניזונים מהתקשורת ומן הסתם קוראים שמכבי חיפה לא טובה ונתניה מצוינת. אנחנו יודעים טוב מאוד מה אנחנו שווים".


מטרות:
"אמרתי כבר בעבר שכמשנים כל כך הרבה זה לפעמים לוקח זמן. קשה לדעת לאן אנחנו מכוונים ותמיד השאיפה היות בצמרת. אנחנו רוצים להתפוצצץ על המגרש אבל נעבור מטרה מטרה ורק בסוף נוכל לדעת. הפוטנציאל של הקבוצה מאוד גבוה ויש לנו סגל שחקנים מצוין".

קינן לצד גילי ורמוט
קינן לצד גילי ורמוט. הקפטן היוצא והקפטן הנכנס? (עדי אבישי)

תחרות על ההרכב: "אני מרגיש טוב במשחקים האחרונים ואני שמח שזה בא לידי ביטוי. אני יודע שאני צריך להיות טוב כל הזמן כדי לשמור על המקום שלי".

הקפטן החדש: "זאת החלטת המועדון ואקבל כל החלטה. כל אחד שיקבל את תפקיד הקפטן יתאים לזה ויעשה את זה בצורה הכי טובה".

לוזון חתם עם התייחסות לחוסר האפקטיביות של חלק מהזרים: "תמיד האחריות היא שלי, אני לא מהנעלבים. לסכם כרגע שקאיו ולקאוס הם כשלונות זה מוקדם מדי וסיכומים לא עושים במחזור העשירי. אם קאיו ייתן שני צמדים לא נגיד שהוא הצלחה אדירה?".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי