אבוקסיס: "מרגיש כאילו הניצחון על בית"ר היה בשנה שעברה"

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | עדי אבישי

מאמן בני יהודה נערך לקראת המשחק בשבת (18:15, שידור ישיר בספורט4) נגד ק"ש, ובעיקר דיבר על החשש מהפגרה הארוכה: "שתי שבתות בלי כדורגל זה יותר מדי, לא נתלונן"

(גודל טקסט)

בני יהודה ערכה הבוקר (חמישי) את האימון המסכם לקראת משחק החוץ שייערך בשבת נגד עירוני קרית שמונה (18:15, שידור ישיר בספורט4). ביום שישי בצהריים תקיים הקבוצה אימון קל נוסף ולאחריו ייצאו הזהובים צפונה, ללינה בבית מלון בקיבוץ הגושרים, שם ישהו עד המשחק בשבת.

למעט הקשר רועי גורדנה, שמתאושש מניתוח בקע וישוב בקרוב לאימונים, יעמוד סגל מלא לרשותו של המאמן יוסי אבוקסיס, שלא צפוי לערוך שינויים מההרכב שניצח את בית"ר ירושלים לפני הפגרה.

"התאמנו השבוע טוב מאוד ונצטרך לראות בשבת איך הקבוצה חוזרת מהפגרה", אמר אבוקסיס לקראת המשחק, "פגרה של שתי שבתות זה יותר מדי לקבוצת כדורגל. מצד שני, גם נחנו והיו לנו הרבה פצועים שהתאוששו אחרי המשחק עם בית"ר. היו חמישה-שישה שחקנים שסחבו פציעות ארוכות והיו על הקצה של לעשות פציעות קשות. אני מקווה שנראה בשבת שאנחנו ממשיכים גם ביכולת וגם במלחמה שהראינו בנצחונות נגד מכבי פ"ת ובית"ר. זה ממש הזכיר לי את הקבוצה של תחילת השנה ואמרתי לשחקנים שחייבים להמשיך במסלול הזה".

אבוקסיס
אבוקסיס. פגרה ארוכה מדי (דני מרון)

על היציאה לפגרה אחרי הנצחונות: "כולם אמרו שהפגרה לא באה לנו בזמן, אבל בכדורגל צריך לחזור לאיפוס אחרי המשחקים האחרונים שעשינו ואין משהו אחר. לא נתלונן על פגרות ושזרועים וצריך להמשיך ולעבוד קשה ולחזור לריכוז שהיה במשחקים האחרונים. כבשנו בשני המשחקים האחרונים שלנו חמישה שערים, דווקא בהרכב כביכול הגנתי עם שלושה בלמים, לעומת משחקים אחרים שבהם שיחקנו יותר פתוח ולא הגענו למצבים. אמרתי לשחקנים שכדורגל זה קודם כל מחוייבות ומשחק הגנה טוב וזה מביא אותנו למצבים".

על היריבה מק"ש: "מגיעים למשחק חוץ קשה מאוד נגד קבוצה חזקה, אבל גם אנחנו הוכחנו כבר שכשאנחנו באים מוכנים, אנחנו נותנים פייט לכל קבוצה. לקרית שמונה יש הרבה שחקנים עם יכולות אישיות ואולי עד היום זה פחות בא לידי ביטוי, אבל זו קבוצה מאוד מסוכנת. ראיתי כמה משחקים שלהם השנה ונצטרך לבוא מוכנים, השחקנים יודעים את זה. עבדנו קשה בפגרה ונצא למלון כדי להתכונן הכי טוב שאפשר למשחק, גם מבחינת האימונים וגם מבחינת אסיפת הוידאו ונצטרך להביא את היכולות והאופי מהמשחקים האחרונים. נגד בית"ר ירושלים לא וויתרנו גם במצב של פיגור והמשכנו לשחק מול אחת הקבוצות אולי הכי טובות בליגה. אני מקווה שזה ייתן לשחקנים בטחון להמשיך מאותה נקודה, כי זה היה לפני שלושה שבועות ומרגיש כאילו זה בשנה שעברה".


על מצב הקבוצה:
"אמרתי לשחקנים שאנחנו נמצאים בסוג של עלייה ובואו לא נחזור אחורה ושצריך להמשיך את קו העלייה. בליגה הזו לפני שני מחזורים הסתכלנו לאחור וראינו את התחתית קרובה ופתאום עשינו שני נצחונות ואנחנו כבר רואים את הפלייאוף העליון, נקודה לפה נקודה לשם. בכדורגל אם אתה יוצא טיפה מהפוקוס אתה מתדרדר למטה ואנחנו לא רוצים לחזור לזה".


על שינויי המערך וההרכבים:
"ניסינו העונה כמה דברים תוך כדי העונה. הצטרפו גם כמה שחקנים במחזור שלישי ורביעי ובכדורגל אסור לך להיתקע על משהו מסויים. ניסינו, ראינו ובדקנו וכרגע אנחנו במערך של שלושה בלמים והקבוצה משחקת טוב יותר. אם נצטרך לשנות בהמשך נשנה ואני לא נעול על שום דבר".

רועי גורדנה
רועי גורדנה. שחקן מאוד חשוב (דני מרון)

היעדרותו של רועי גורדנה: "למרות שניצחנו שני משחקים בלעדיו, הוא שחקן מאוד מאוד חשוב בשבילנו. זה שחקן שנותן לנו עוד אופציות בקישור לצאת להתקפות ולהרוויח שטחים ואני מקווה שיחזור מהר מאוד. שאר השחקנים בריאים ורעבים לשחק ויש קרב על ההרכב. הם יודעים שבסופו של דבר מי שטוב ישחק ולפעמים יש שחקנים יותר מאוכזבים. באופן טבעי ככה זה בקבוצת כדורגל, אף פעם לא כולם יאהבו את המאמן באותו שבוע".


על הפזילה לפלייאוף העליון:
"אני לא מדבר על מטרות. כל פעם שדיברנו על מטרות יצאנו מפוקוס. כמובן שאנחנו רוצים להצליח ולעשות קבוצה טובה ולהיראות כמו שנראנו בתקופה האחרונה. נחכה ונראה לאן זה יוביל אותנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי