בשל החשש מב"ש: בן זקן ערך אסיפת וידאו. קונטה נעדר

אנטואן קונטה
אנטואן קונטה | דני מרון

מאמן בית"ר ירושלים הזהיר מפני הבעיטות ממרחק של אוגו וראדי לפני המשחק מול האלופה ביום שני. המגן/בלם הצרפתי חולה, גם עידן ורד לא נטל חלק באימון וכנראה ייעדר

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים ערכה הבוקר (שישי) אימון נוסף לקראת קרב הצמרת נגד האלופה הפועל באר שבע, שיערך ביום שני בטדי (21:00).

מהאימון היום נעדר הבלם-מגן הצרפתי אנטואן קונטה, בשל מחלה, אולם בקבוצה מעריכים שיהיה כשיר למשחק וכבר מחר הוא צפוי להתאמן. בשיחות פנימיות בתוך הקבוצה מתחזקת ההערכה שקונטה יתופקד בסופו של דבר כמגן ימני, כאשר מיקי סירושטיין אמור לפתוח כבלם לצידו של טל כחילה.

המאמן בני בן זקן החל בהכנה הטקטית לקראת המשחק ובשיחה שקיים היום עם שחקניו הזהיר בעיקר מפני הבעיטות מרחוק של שחקני באר שבע, כאשר שניים שקיבלו דגש מיוחד בנושא הזה היו מהראן ראדי וג'ון אוגו, שמרבים לבעוט מחוץ לרחבה ומנצלים כל מצב פנוי מרחוק כדי לאיים על שער היריב. המאמן אף הראה לשחקיו מספר קטעי וידאו בנושא האיום ממרחק של קשרי האלופה והדגיש בפני השחקנים שבאר שבע מרבה לבעוט כמעט מכל מצב לשער, והתמקד בנוסף בטוני וואקמה, מאור מליקסון ובן שהר.


בן זקן. הפעם התדרוך כלל גם קטעי וידאו (האתר הרשמי)

בבית"ר לא התרגשו מההדחה של באר שבע משלב הבתים של הליגה האירופית ואמרו: "אף פעם אי אפשר לדעת איך משחק באירופה משפיע על קבוצה. לפעמים באים עם הראש למעלה אחרי ניצחון ולפעמים דווקא הפסד יכול לתת מוטיבציה גדולה יותר, כי ברגע שנגמרה אירופה, באר שבע תתמקד עכשיו אך ורק בליגה וזה מסוכן מבחינתנו".

הקשר עידן ורד שחוזר בהדרגה לעניינים, לא התאמן היום ובאופן כמעט סופי לא ייכלל בסגל למשחק. בבית"ר כבר הצהירו כי לא ימהרו עם ורד ויתנו לו את כל הזמן הדרוש להחלמה וכניסה לכושר מלא.


עידן ורד. לא ימהרו להחזירו להרכב (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי