אלון תורג'מן השלים אימון מלא, אמור לפתוח מול מכבי ת"א

אלון תורג'מן
אלון תורג'מן | דני מרון

הפועל חיפה מוכנה למשחק הבית מול הצהובים: "אנחנו כבר רגילים שכל שבוע אנחנו במבחן". גינסארי ישחק לצד החלוץ שהתאושש מפציעה, שטקוס, בן בסט וקשוע ייעדרו

(גודל טקסט)

למרות הפסד למכבי נתניה לפני הפגרה, עדיין הפועל חיפה מדורגת במקום הראשון ובמועדון רוצים לחזור למסלול ההצלחות. עם זאת, בכרמל מודעים לכך שלפניהם משחק בית קשה מול מכבי תל אביב (ראשון, 20:15 בספורט1).

במשך השבוע דיבר המאמן ניר קלינגר על הנקודות החשובות לקראת המשחק ואף החדיר אמונה בשחקניו כי בדומה למשחקים מול בית"ר ירושלים והפועל באר שבע, גם הפעם יש לקבוצתו הרבה מה להציע. גם שחקני הקבוצה מתייחסים למשחק בזהירות מסוימת, אך מציינים כי מבחינתם מדובר במשחק מפתח לקראת המשך המאבק בצמרת הגבוהה. "אנחנו כבר רגילים שכל שבוע אנחנו במבחן ואם אנחנו רוצים להישאר בצמרת הגבוהה זמן רב אז בבית שלנו צריכים להוציא נקודות", אמר הבוקר שחקן בקבוצה.

מבחינה מקצועית קלינגר מגיע למשחק בהרכב חסר, ללא השוער הליטאי ארנסטס שטקוס שעבר השבוע ניתוח בתוספתן וצפוי להיעדר בשבוע הקרוב וגם ללא מאמון קשוע שנפצע במשחק האימון מול הפועל חדרה ביום חמישי שעבר וייעדר בשבועיים הקרובים. גם החלוץ עדן בן בסט שהורחק במשחק מול מכבי נתניה יצפה במשחק מהיציע.  הבשורה המעודדת היא חזרתו של אלון תורג'מן, שערך אימון מלא וצפוי לפתוח במשחק. "כבר מהמחזור השישי אנחנו משחקים עם הרכב שונה מזה שפתח את העונה והגענו לתוצאות טובות כך שזה לא תירוץ", אמרו בחיפה.


אלון תורג'מן. התאושש, התאמן ויפתח מול מכבי תל אביב (ערן לוף)

לפני המשחק מול מכבי תל אביב יתקיים טקס במסגרת פעילות המועדון למען הקהילה, להעלאת המודעות לגילוי מוקדם של סרטן המעי הגס. הטקס משותף עם הספונסר הראשי פירסט אינדקס ועמותת "צו מניעה". שחקני שתי הקבוצות יעלו עם חולצות עם הכיתוב "מנצחים את סרטן המעי הגס". כמו כן יתקיים טקס הענקת פרחים לשחקן העונה בשנה שעברה דור פרץ. במועדון מצפים לקהל רב כאשר עד כה נמכרו 3000 כרטיסים אדומים ועוד 2500 עבור אוהדי מכבי תל אביב. בחיפה מצפים כי אלפים נוספים ירכשו כרטיסים ביום המשחק. לדרבי החיפאי במחזור שלאחר מכן נמכרו עד עתה כ-5500 כרטיסים.


הרכב משוער:
רן קדוש, דוד מלול, ניסו קפילוטו, גבריאל תמאש, שמואל שיימן, ראסמוס סטוידטט, רוסלן ברסקי, מקסים פלקושצ'נקו, חנן ממן, ראדו גינסארי, אלון תורג'מן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי