הפועל עכו צפויה לספוג הפסד טכני, שביט: זה ברח לנו

אלדד שביט עם איציק טוויזר
אלדד שביט עם איציק טוויזר | ערן לוף

הצפוניים נכנעו 1:0 למכבי פ"ש, אך במהלך המשחק שיתפו את כל ששת הזרים בעת ובעונה אחת החל מהדקה ה-85. מאמן עכו הסביר: "נסיק מסקנות ונדבר. היה לנו תכנון מסוים והוא השתנה". סולומון: "היה קשה לצפייה". צפו

(גודל טקסט)
אחרי שני הפסדים רצופים, סאגת השזרוע באצטדיון המושבה ופגרה ארוכה, מכבי פתח תקווה חזרה הערב (שבת) לחייך עם 0:1 יקר אצל הפועל עכו, במסגרת המחזור ה-11 בליגת העל. המלאבסים נהנו משער עצמי של עבאדי פרחאת בדקה ה-82, שסידר להם ניצחון רביעי העונה והם כבר עם 13 נקודות. לעומתם, הקבוצה של אלדד שביט רשמה הפסד שני ברציפות.


אחרי ההפסד מול הפועל באר שבע במחזור ההשלמה, עכו נכנעה גם בביתה והיא עם שש נקודות בלבד. הסערה הגדולה הגיעה בעקבות ההחלטה של המארחת לשתף שישה זרים בהרכב, בדיוק כמו בית"ר ירושלים במפגש גביע הטוטו מול עירוני קריית שמונה, החל מהדקה ה-85. בדיוק כמו הקבוצה מהבירה, גם הצפוניים צפויים לספוג עונש טכני (3:0), וככל הנראה גם לשלם קנס כספי. מהפועל עכו נמסר בנוגע לשיתוף ששת הזרים: "את הנעשה אין להשיב, מדובר בטעות אנוש שנבעה מחוסר תשומת לב. אנו לא מחפשים אשמים, נלמד מהסיטואציה ונדאג לכך שמקרים כאלה לא יחזרו בעתיד".



אלדד שביט הסביר את סוגיית שישת הזרים: "אני מעריף להתרכז במשחק עצמו. היה לי תכנון מסוים לגבי החילופים, וברגע שספגנו שנינו את כל התוכניות. זה ברח לנו. נטפל בזה כאן במועדון, נדבר ונסיק מסקנות. אני רוצה להתעסק במשחק בלבד".


על המשחק אמר מאמן המפסידה: "אני חושב שהשחקנים שלי משתדלים בצורה בלתי רגילה. ספגנו שער טיפשי, אנחנו נצא מהתקופה הזו. חד משמעית. הקבוצה נמצאת בקו חיובי, אני רואה דברים שאני רוצה לראות. התוצאות צריכות להיות שונות. הפסדנו למכבי תל אביב והפועל באר שבע, אבל משחק כזה לא היינו צריכים להפסיד. זו אכזבה אדירה, לא שיחקתי כדורגל גדול היום וזה אכזרי. במצב שלנו, כל נקודה היא חשובה. זו אכזבה גדולה מההפסד הזה". 


 

שלוש נקודות חשובות. מימר (עדי אבישי) 


אצל המנצחת, אמר מנור סולומון: "זה היה משחק קשה לצפייה. זה היה משחק לא טוב של שתי הקבוצות. לא הבחנו בזה שיש לעכו שישה זרים על הדשא, ניצחנו בכול מקרה וזה מה שחשוב. בשני המשחקים האחרונים היינו טובים והגענו למצבים, אבל הפסדנו בשניהם. אני שמח שניצחנו, ננסה לתקן בפעם הבאה".


שרון מימר הסביר: "את המשחק הזה, בלי קשר למיקום, אנחנו היינו צריכים לקחת בשיניים. כר הדשא במצב מצוין כאן בעכו, אני שמח שניצחנו כי במשחקים הקודמים ששיחקנו היינו טובים ולא לקחנו את הנקודות". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי