גורם במכבי חיפה: "קלאוס יכול היה לשנות מומנטום של עונה שלמה"

סטפנוס אתנסיאדיס
סטפנוס אתנסיאדיס | דני מרון

הירוקים יצאו מהמשחק בנתניה ברגשות מעורבים, בעיקר לאור החמצתו האדירה של היווני לקראת הסיום. דוס סנטוס וקוסטדינוב יהיו כשירים לדרבי, שביעות רצון מבוזגלו. אלאך צפוי למנות מספר אנשי מקצו

(גודל טקסט)

במכבי חיפה יצאו ברגשות מעורבים מהתיקו מול מכבי נתניה (1:1). בכרמל מודעים לכך שהיהלומים היו טובים יותר במחצית הראשונה, אולם במחצית השנייה התהפך המשחק ולא רק שהירוקים הצליחו להשוות, אלא גם לא היו רחוקים מלנצח את המשחק – בוודאי בהזדמנות של החלוץ היווני סטפנוס אתנסיאדיס שהחמיץ ברשלנות מול דני עמוס.

בחיפה ביקרו את חוסר הדיוק של היווני ואמרו: "חלוץ ברמה הזאת צריך להכריע משחקים. יש לנו הרבה סובלנות כלפיו, אבל הוא צריך לכבוש. שער של קלאוס יכול היה לשנות מומנטום של עונה שלמה".

לצד הביקורת על קלאוס, במועדון שיבחו את המשחק של צמד הבלמים רמי גרשון ואליסון דוס סנטוס שבהרבה מקרים הצילו את קבוצתם. דוס סנטוס סובל מכיווץ בשריר וייבדק במהלך היום, כאשר רק לאחר הבדיקה יתברר אם הבלם יהיה כשיר לחצי גמר גביע הטוטו מול הפועל באר שבע ביום חמישי. השוער עומרי גלזר רשם הצלה ענקית במחצית השנייה, אבל במועדון ביקרו את משחק הרגל שלו. 


דוס סנטוס. ייבדק בעקבות הפגיעה (דני מרון)

למעשה, לפני המשחק הורה המאמן גיא לוזון לגלזר שינסה לבעוט את הכדורים לצדדים כדי לנצל את המהירות של סלליך ורוקאביצה. גלזר טעה מספר פעמים בבעיטה ומאמן השוערים ניר דוידוביץ יעבוד על זה עם השוער הצעיר בתקופה הקרובה. מי שהיו פחות טובים הם צמד המגינים עומרי בן הרוש ורז מאיר, שהיו לא מדויקים בחלק ההתקפי וגם הגנתית הפגינו במשחק חלש. מאיר יחזור לספסל בחמישי במידה והקמרוני ארנסט מאבוקה יחזור מפציעה. לוזון התייחס לכך ואמר: "התקווה שמאבוקה ישחק מול באר שבע". מי שעוד יצא מאוכזב מהמשחק הוא הקשר גילי ורמוט, שאף הביע את כעסו על החילוף ושמע את ההסברים של לוון לחילוף. "גילי היה במשחק בינוני והוחלט להוציא אותו".

לתמיכה אדירה מהקהל זכה מאור בוזגלו, שערך בכורה מחודשת בליגת העל. הקשר נכנס במחצית השנייה וההערכה כי יהיה מחליף גם במשחק מול באר שבע. בכל מקרה במועדון שיבחו את בוזגלו ואמרו: "כל רצון שלו לחזור היה גדול ולראייה החזרה המוקדמת שלו".

מי שצפה מהיציע במשחק היה המנהל המקצועי החדש מו אלאך. אתמול צפה אלאך במשחק עם המאמן רוב מאס שמועמד להצטרף לצוות. במועדון סיפרו כי ישנם עוד מועמדים שצפויים להצטרף לקבוצה בהמלצתו של אלאך במספר תפקידים, כמו אנאליסט ואנשי מקצוע במחלקת הסקאוטינג. במועדון שיבחו הבוקר את הקהל שהריע לשחקנים בעיקר במחצית השנייה ובחיפה בטוחים כי הצלחות מול באר שבע תביא לאצטדיון מלא בדרבי מול הפועל חיפה ביום שני הבא.

מאוחר יותר, במכבי חיפה עדכנו לגבי מצב הפצועים. אליסון דוס סנטוס וגיאורגי קוסטדינוב עברו בדיקה ממנה עלה כי הבלם אינו סובל מקרע, ומדובר רק בכיווץ בשריר. דוס סנטוס צפוי לשוב לאימונים בהמשך השבוע כאשר הבולגרי, שספג מכה, יהיה כשיר לדרבי. 


אלאך צופה מהיציע. הצוות ככל הנראה יתרחב (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי