סוכנו של ראיקוביץ': "הוא בוודאות יעזוב את מכבי תל אביב בקיץ"

ראיקוביץ'
ראיקוביץ' | אריאל שלום

הצהובים ינסו להשכיח את הצרות הערב מול הפועל חיפה (19:55, ספורט1) ובסביבת מועדון הבהירו: "קרויף יסיים את העונה". סוכנו של השוער חשף פרטים חדשים, סושיץ' גילה מה הטיפ שקיבל ממדוניאנין

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב תתארח הערב (ראשון, 19:55, ספורט1) אצל המוליכה, הפועל חיפה, למפגש קריטי בנוגע לשאיפות האליפות של הצהובים. אחרי ההפסד לסלביה פראג ביום חמישי והיכולת הדלה בליגה האירופית, ג'ורדי קרויף והשחקנים יפתחו שבוע קריטי בו יתארחו בסמי עופר, יפגשו את עירוני קריית שמונה בחצי גמר גביע הטוטו ובשבת יארחו את מ.ס. אשדוד.


בקבוצה ברור כי כל תוצאה מלבד ניצחון מול הקבוצה של ניר קלינגר, תפגע בשאיפות של קרויף. בגורמים בסביבת המועדון הסבירו:
"האמירה של ג'ורדי בסיום המשחק ביום חמישי הייתה ברורה, רק מיץ' גולדהאר יכריע את הגורל של קרויף בסוף העונה. קרויף וגולדהאר לא שוחחו מספר שבועות, אבל יש להם מערכת יחסים מיוחדת ומיץ' יאפשר לג'ורדי לסיים את העונה עם הסגל שהוא בנה. מיץ' מכבד את ג'ורדי. הרי בקיץ הוא קיבל את כל מה שביקש, כולל צירופו של סטיב מקלארן, ולכן אי זכייה באליפות עשויה לסיים את דרכו במכבי תל אביב".



אחרי הכישלון בליגה האירופית, קרויף ינסה להתרכז בליגה בתקווה כי היכולת תשתפר בצורה משמעותית. מי שספגו את מירב הביקורת הם זרים שהגיעו הקיץ:"עד עכשיו כל הזרים לא הפכו לעוגנים ואף אחד מהם לא מייצר שינוי. סילבן באבין בינוני, טינו סושיץ' נעלם וכריסטיאן באטוקיו, שהפך לשחקן הרכב קבוע, ממעט לתרום. הפציעה מנעה מחוסה רודריגס, שלא נרשם לאירופה, להפוך למנהיג. היכולת הדלה של הזרים השפיעה על שרן ייני, עומר אצילי, אופיר דוידזאדה, וידאר קיארטנסון ואחרים".


ועדיין, למרות היחסים הקרובים עם גולדהאר, גם קרויף מבין כי אם היכולת הדלה תימשך והתוצאות לא ישתפרו, הוא זה שעשוי לשלם את המחיר בסיום העונה. גורם במכבי תל אביב סיכם:"יש שחקנים בסגל שהחובה שלהם היא להרים את הרמה, כבר הערב. ג'ורדי לא צריך לבקש מהשחקנים לנצח, זה מובן מאליו". 


המסר יופנם? קרויף (דני מרון) 


בתוך כך, סוכנו של השוער פרדראג ראיקוביץ' התראיין היום במולדתו וחשף: "ביום האחרון של חלון ההעברות הייתה למכבי תל אביב הצעה על סך חמישה מיליון יורו, אבל היא נדחתה ואני לא יכול להרחיב מעבר לכך. הוא הגיע תמורת שלושה מיליון יורו למכבי תל אביב ואני חשבתי שהם יאפשרו לו לעזוב עם רווח כזה. שוחחתי עם ג'ורדי קרויף והוא אמר לי שהם דורשים תשעה מיליון יורו. הוא יכול לשחק עבור כל קבוה, גם ריאל מדריד וברצלונה, אבל הן לא מחפשות שוער ומהפרמייר-ליג הייתה התעניינות, אבל יש את נושא רישיון העבודה שדורש ממנו לשחק ב-70 אחוז ממשחקי הנבחרת. 

ראיקוביץ' רק בן 23, שיחק עבור כל הנבחרות הצעירות וזכה בתארים עולמיים ואירופיים, נבחר לשוער הצעיר הטוב בעולם וכבר זכה לשחק בליגת האלופות, בליגה האירופית ועבור נבחרת סרביה הבוגרת. זה אמור לאפשר לו להסיר את מכשול רישיון העבודה והשוק פתוח עבורו. הוא בוודאות יעזוב את מכבי תל אביב בקיץ", סיכם סוכנו של השוער.


מאוחר יותר, סושיץ' סיפר לאתר הרשמי: "מחכה לנו משחק חשוב ואנחנו חייבים לשחק טוב יותר. אנחנו צריכים להוכיח את עצמנו עבור האוהדים שלנו. כולם יודעים כמה המשחק הזה חשוב לנו. אני מרגיש טוב במכבי תל אביב ומתאקלם. אני במצב הרבה יותר טוב ומקווה לעזור לקבוצה שלי, ולהראות מה אני מסוגל". על המפגש עם האריס מדוניאנין: "הוא עזר לי מאוד וזה היה טוב מאוד לראות אותו. האריס נתן לי עצה ואמר לי שאני צריך להיות רגוע, כי הכול יהיה בסדר". 



ראיקוביץ'. בעונה הבאה בפרמייר-ליג? (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי