קפה, בונוצ'י, דולברג ופקיר: ריאל מדריד כבר מחכה לינואר

דולברג
דולברג | AFP

זידאן משווע לחיזוק, ובתקשרות הספרדית חשפו את המועמדים העיקריים לקראת ינואר. חלוץ אייאקס וכוכב ליון על הכוונת, איקרדי סומן כאפשרות לקראת העונה הבאה. וגם: מי צפוי לעזוב?

(גודל טקסט)

בתקשורת הספרדית לא מפסיקים לעסוק בהצהרה של זינדין זידאן לקראת חודש ינואר. כזכור, מאמן ריאל מדריד הצהיר ("הכול יכול לקרות בינואר"), וגרם לפרשנים לתהות מי יהיו המהלכים הבאים של אלופת אירופה לקראת פתיחת מועד ההעברות.

היום (שלישי) 'מארקה' המקומי טען כי קפה, שסומן על ידי ריאל, עשוי להאריך את חוזהו באתלטיק בילבאו. סעיף השחרור של השוער יגדל מ-20 מיליון ל-45 מיליון יורו. ועדיין, הבלאנקוס מעוניינים לצרפו לקראת העונה הבאה. קפה, שמציג העונה יכולת נהדרת במדי הבאסקים, גם נכלל בסגל הנבחרת הספרדית והוא צפוי להגיע למונדיאל כשוער השלישי. אם קפה יסרב להגיע להבנות עם בילבאו, הוא צפוי לחתום בריאל כבר בחודש ינואר הקרוב, שכן חוזהו הנוכחי מסתיים בקיץ.

במקביל, 'דיארו OK' חשף רשימה של מועמדים של זידאן לקראת ינואר. השם המפתיע ביותר הוא של לאונרדו בונוצ'י. הבלם, שעזב את יובנטוס וחתם במילאן הקיץ, מתקשה להתאקלם בסן סירו. בריאל נחושים לשדרג את החוליה האחורית כאשר בונוצ'י, ששיחק העונה בליגה האירופית, יוכל לסייע לריאל לשמור על התואר האירופי.


בקרוב ביחד? קפה ובנזמה ׁ(AFP) 

לגבי החלק הקדמי, ריאל מעוניינת בחלוץ מרכזי. השם הראשון הוא של קספר דולברג. ילד הפלא של אייאקס כבש בשנה שעברה 16 שערים, אך העונה הסתפק רק בשלושה. גם נביל פקיר, שזוכה למעקב צמוד מארסנל, גם נכלל ברשימות אחרי שזכה לכינוי 'זידאן החדש'. האחרון ברשימה הוא מאורו איקרדי, שמככב באינטר עם 15 שערים העונה, וסומן כאופציה הריאלית ביותר לקראת העונה הבאה.

 

קפטן הנראזורי הצהיר לאחרונה כי אם ריאל תתקשר – הוא לא מתכוון לענות, אך עדיין לא ברור האם מדובר בהצהרה חד משמעית או רק רצון לפתוח במשא ומתן. מי שצפוי לעזוב את ריאל הוא מרכוס יורנטה, שרשם רק שש הופעות העונה, וקיבל הבטחה מינואר שהוא יוכל לעזוב. עדיין לא ברור אם הקשר יושאל או יימכר. 

היורש של בנזמה? דולברג (AFP) 

בניגוד לאלו שעשויים להצטרף, האתר הספרדי "אל קונפידנשיאל" פרסם שזינדין זידאן עשוי למכור בינואר את קיקה קאסיה, שוער המשנה, כדי לפנות מקום לבנו לוקה – שיהיה השוער השני עד שהשוער קפה מבילבאו יוחתם. מכיוון שזה עשוי לקרות בקיץ, הרי שבנו של זיזו עשוי לקבל תפקיד חשוב בקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי