נמני: למכור את וואקמה? ב"ש רוצה אליפות ולהיות מעל מכבי

טוני וואקמה
טוני וואקמה | דני מרון

סוכנו של חלוץ האלופה ל-103FM: "לא קיבלתי עליו הצעות". על בניון: "כשיוסי שיחק בית"ר ניצחה, אבל הבעיה היא לא הספסול שלו, אלא שהקבוצה נראית רע מאוד בחודש וחצי האחרונים"

(גודל טקסט)

 "אני לא קיבלתי הצעות על טוני וואקמה, אולי בבאר שבע קיבלו", כך אמר סוכנו של החלוץ הניגרי אבי נמני ל-103FM, "בכל מקרה אני לא רואה את וואקמה הולך בינואר. מה ייצא לבאר שבע מלמכור אותו? לקבל עליו חמישה מיליון יורו (דמי השחרור)? לא חסר להם כסף והמטרה האמיתית שלהם היא לזכות בכמה שיותר אליפויות ולמצב את עצמם מעל מכבי תל אביב".

נמני גם הכחיש את הידיעות בדבר עזיבה שיוצאות ממקורביו של החלוץ עצמו ורמז שבאר שבע עצמה אחראית לידיעות האלה. "למה הם עושים את זה? אולי כדי להפעיל על טוני פסיכולוגיה הפוכה", אמר נמני, "בכל מקרה וואקמה הוא ביי פאר השחקן הטוב בליגה ושובר שוויון. אני לא רואה את באר שבע מצליחה לזכות באליפות בלעדיו".

סוכן העל גם דיבר על לקוח נוסף שלו, יוסי בניון, שלא שותף אתמול אפילו לדקה אחת ב-2:2 הביתי של בית"ר ירושלים מול הפועל באר שבע, למרות שהצהובים שחורים חסרו את עידן ורד (לא פתח בשל מחלה) וחן עזרא (הוחלף בדקה ה-21 בשל פציעה).

"גם אם העובדה שיוסי לא נכנס נבע מראייה מקצועית אני מזהה מגמה לא נכונה", קבע נמני, "עובדה שבמשחקים בהם בניון פתח או שותף בית"ר ניצחה או לפחות לא נוצחה. אני גם חושב שהבעיה כרגע זה לא דקות המשחק של יוסי אלא העובדה שהקבוצה משחקת חלש מאוד בחודש וחצי האחרונים (מאז בואו של בני בן זקן). הם ניצחו במזל את מכבי נתניה ומכבי חיפה ומול באר שבע היו צריכים לרדת מובסים".


"יש אנשים עם אינטרסים להתעסק בבניון במקום בצרות של בית"ר" (דני מרון)

עם זאת נמני סירב להתייחס למעבר של בניון לקבוצה אחרת: "אני לא יכול לדעת מה יהיה בינואר. יוסי בא, מתאמן כמו מקצוען ולא דיבר עם אף אחד על כך שלא שיתפו אותו. נראה לי שיש אנשים עם אינטרסים להתעסק ביוסי במיקום להתעסק בכל הצרות שיש לבית"ר".

לקינוח בחר הסוכן להעביר אזהרה לקברניטי בית"ר: "מוקדם לתקוף בן זקן אבל בית"ר נראית רע מאוד. משהו קורה שם וכל השחקנים לא נראים טוב. הליגה העונה הרבה יותר שוויונית וזאת הזדמנות לבית"ר לתת תקופה טובה ולהיאבק עד הסוף אבל איך שהיא נראית בחודש האחרון זה לא יקרה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי