צפו בתקציר: מכבי נתניה ואשקלון נפרדו ב-1:1, החמצת ענק לסבע

אייל משומר בורח לאלחסן קייטה
אייל משומר בורח לאלחסן קייטה | לירון מולדובן

שער של מלך שערי הליגה (שגם רשם החמצה מביכה במיוחד) בדקה ה-5 העלה את האורחת ליתרון, לוגסי השווה בדקה ה-72 מבישול של אייל משומר

(גודל טקסט)

משבר? אחרי התיקו בשבוע שעבר מול מכבי חיפה, לא הצליחה גם הערב (שבת) מכבי נתניה לרשום ניצחון ונפרדה ב-1:1 מול הפועל אשקלון. המארחת לעומתה רשמה משחק שביעי ללא ניצחון והיא מתחילה להסתבך בתחתית.


אחרי שלא כבש בחודש האחרון, חזר דיא סבע להיות המוציא לפועל של הקבוצה מהשרון. כבר אחרי חמש דקות בישל ערן לוי לסבע ושוב הוכח כמה הצמד הזה הוא אחד הצמדים הטובים בליגה. השער המהיר היה אמור להחדיר מוטיבציה ולתת רוח גבית לאורחים, אבל זה לא בא לידי ביטוי על הדשא.




למרות הנקודה, אשקלון לא היתה ביום שיובל נעים ירצה לזכור. במחצית הראשונה הם מיעטו להגיע למצבי הבקעה, לא הסתדרו עם ההגנה המסודרת של האורחים וכמעט שלא הגיעו למצבי הבקעה ממשיים ליד שערו של דני עמוס.


במחצית השנייה התאזן מעט המשחק וזה לא שאשקלון הפכה טובה יותר, אלא שנתניה הורידה מעט את הרגל מהגז וניסתה להתבסס על התקפות מתפרצות. באחת המתפרצות האלה העביר ערן לוי כדור רוחב מדוייק לעברו של דיא סבע. הכדור כבר עבר את איינוגבה, אבל סבע, מול שער ריק, בעט לשמיים ורשם אולי את החמצת העונה.


ובכל זאת הצליחה הקבוצה של יובל נעים למצוא את הרשת. אייל משומר, שלא שיחק מאז המחזור האחרון של העונה שעברה חזר להרכב ובדקה ה-72 הוא הרים כדור מדוייק לראשו של מושיקו לוגסי שמקרוב כבש את שער השיוויון וקבע את תוצאת המשחק. 




אוהדי מכבי נתניה מעודדים את קבוצתם הערב באשקלון (לירון מולדובן)


הרכבים:
מכבי נתניה: דני עמוס, ויקי כחלון (67 חגי גולדנברג), דודי תירם, ברנקו ורגוץ', בן צעירי, ניקו אולסק, דן גלזר (55 עלי מוחמד), אביב אברהם (78 דידייה קוגבניה), ערן לוי, דיא סבע, אלחסן קייטה.


הפועל אשקלון: דלה איינוגבה, אייל משומר, ברניסלב יובאנוביץ', טל מכלוף, עוז ראלי, מילאן סמיליאניץ', מירקו אורמוש, רמזי ספורי, משה לוגסי, רודי חדד, גודנס אג'אי.


מחצית ראשונה
דקה 5 – 0:1 למכבי נתניה: איזה זוגיות. ערן לוי הוכשל כ-25 מטר מהשער של איינוגבה, הרים את הכדור לרחבה ומצא שם את דיא סבא שמקרוב בעט שטוח ומדוייק פנימה.



שחקני נתניה מברכים את דיא סבע אחרי השער המהיר שכבש (לירון מולדובן)


דקה 11: הזדמנות ראשונה להפועל אשקלון. רמזי ספורי קיבל את הכדור בתוך הרחבה ובעט בסיבוב כדור הלך ממש ליד קורת שערו של דני עמוס.


דקה 25: עוד התקפה טובה של מכבי נתניה כשדיא סבע השאיר כדור טוב לאביב אברהם שבעט כדור חזק שפגע בידו של אחד משחקני ההגנה של אשקלון ללא תגובה של שמואלביץ' השופט.


דקה 34: כדור חופשי של ערן לוי נבעט חזק לעברו של דלה איינוגבה, אבל הפעם לוי היה פחות מדוייק והכדור שלו חמק ליד הקורה.



רודי חדד נאבק באלחסן קייטה הערב באשקלון (לירון מולדובן)


דקה 43: אשקלון קיבלה כדור חופשי אחרי עבירה של דיא סבע, עוז ראלי לקח את הבעיטה, אבל הכדור ששלח היה גבוה מדי ולא סיכן את עמוס.


דקה 44: מכבי נתניה קיבלה בעיטה לא ישירה בתוך הרחבה, אבל ערן לוי לא הפך את ההזדמנות הזאת לשער שני ובעט חלש לידיו של איינוגבה.


מחצית שנייה
עם פתיחת המחצית השנייה לא ערכו שני המאמנים חילופים ואותם 11 שפתחו במשחק פתחו גם בחלק השני של המשחק.


דקה 49: הזדמנות ממשית ראשונה לאשקלון כשרודי חדד ניסה כוחו בבעיטה מרחוק, אבל דני עמוס היה עירני והדף את הכדור החוצה.



אייל משומר מגיע לכדור לפני דן גלזר האורח (לירון מולדובן)


דקה 55: התקפה מתפרצת מהירה של מכבי נתניה בסיומה קיבל אלחסן קייטה את הכדור ברחבה, אבל הוא מצא את עצמו כבר בזווית קשה ובעט לרשת החיצונית.


דקה 60 – החמצת העונה: התקפה מתפרצת מהירה של מכבי נתניה מצאה את ערן לוי בתול הרחבה. לוי העביר כדור רוחב שעבר את איינוגבה, אבל דיא סבע, שרק היה צריך לגלגל מול השער החשוף בעט מעל השער.



רודי חדד מנסה להגיע לכדור לפני לירוי צעירי (לירון מולדובן)


דקה 72 – 1:1 – באחת ההתקפות הבודדות שלה במחצית השנייה הצליחה אשקלון למצוא את הרשת. אייל משומר הרים כדור מדוייק לראשו של מושיקו לוגסי, האחרון נגח מקרוב לרשתו של דני עמוס והישווה את התוצאה.



לוגסי מודה לבורא עולם אחרי שכבש את שער השיוויון (לירון מולדובן)


דקה 77: אביב אברהם, בפעולה האחרונה שלו על הדשא לפני שהוחלף בעט כדור אדיר שהיה נראה כי הלך אל בין החיבורים של איינוגבה, אבל בסופו של דבר חלף הכדור מעל המשקוף. 


דקה 93: הזדמנות אחרונה במשחק לאשקלון להכריע. רמזי ספורי מצא עצמו מחוץ לרחבה ובעט חזק, אבל הכדור שלו היה גבוה מדי.
עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי