קרויף: אם אקבל החלטה להתפטר, אגיד את זה למי שצריך

ג'ורדי קרויף
ג'ורדי קרויף | דני מרון

מאמנה של מכבי ת"א ספג יחס נוקשה מהקהל, שקילל גם את הקפטן. ההולנדי בתום המשחק: "בצורה שאנחנו נראים לקהל יש את כל הסיבות להתלונן". תורג'מן היה מרוצה: "לוקח הרבה דברים טובים מהמשחק". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

המחזור ה-12 בליגת העל נפתח היום (שבת) בהפתעה גדולה כשמכבי תל אביב ומ.ס. אשדוד נפרדו ב-1:1 באצטדיון בנתניה. הצהובים לא הצליחו להכניע את החבורה של עמיר תורג'מן, שנשארה בעשרה שחקנים לקראת שריקת הסיום והייתה יותר מאיימת מהבחורים של ג'ורדי קרויף.

אוהדי מכבי תל אביב קראו למאמן ההולנדי להתפטר בסיום המשחק, וגרשו את השחקנים שבאו אל היציעים להודות להם על העידוד. הקפטן שרן ייני ספג את רוב העצבים. 

קרויף סיכם את המשחק: "אני מאוד מאוכזב מהתוצאה ומהצורה בה נראינו. הפצועים היו חסרים לנו וזה עדיין לא זה כמו שהייתי רוצה. אנחנו צריכים זמן שהשחקנים יכנסו לעניינים. אנחנו צריכים לנצח את כל היריבות שלנו בליגה, במיוחד יריבות כאלה, אם אנחנו רוצים לקחת אליפות. היינו רכים. לקהל יש את כל הסיבות להתלונן ואנחנו צריכים לקבל את זה. בצורה שאנחנו נראים, אני יכול להבין אותם".

כשנשאל עתידו אמר:  "אם ארצה להגיד משהו בנושא או לקבל החלטה על עתידי, בטח שלא אספר אותה בפורום הזה אלא במקום אחר".

תורג'מן אמר: "בנתניה מול מכבי זה קשה ואני לוקח הרבה דברים טובים וגם את הנקודה. אם היינו יותר מאמינים ונחושים בחלק הקדמי יכולנו לנצח את המשחק. בנקודת הזמן הזאת והדרך שבה אנחנו מתקדמים ועובדים אנחנו מאוד מרוצים. במשחקים האחרונים לפרקים הצגנו גם את היכולת הזאת, אבל החוכמה היא כל הזמן לדחוף קדימה ולא רק מול הגדולות. אני מרוצה וגאה בבחורים, זה לא קל אחרי התקופה האחרונה. הפנים קדימה וזו רק ההתחלה. סיכומי אמצע שנה נעשה בעוד חודש. אנחנו כבר חושבים על איך לחזק את הקבוצה בינואר. בסה"כ הגענו ללא מעט מצבים וצריך להיות נחושים יותר כדי לכבוש".

עמיר תורג'מן. הופעה מרשימה של אשדוד (דני מרון)
עמיר תורג'מן. הופעה מרשימה של אשדוד (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי