יוסי אבוקסיס: יש בקהל אינטרסנטים, יודע מה הסיבות

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | עדי אבישי

מאמן בני יהודה התייחס לקרע בין אברמוב לאוהדים לאחר ה-0:3 על סכנין: "אין בעלים כמוהו וזה מפריע לי כי לא מגיע לו. יש אנשים שמתסיסים ומשפיעים על ילדים". נעים: "לא שווים פלייאוף עליון". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

בני יהודה רשמה הערב (שבת) ניצחון גדול כשהביסה את בני סכנין 0:3 במושבה וטיפסה באופן זמני למקום השישי בטבלה. הכתומים, שהפסידו במחזור הקודם בקריית שמונה, התאוששו בגדול והשיגו ניצחון שלישי בארבעת המשחקים האחרונים.

למרות הניצחון הגדול, יוסי אבוקסיס דיבר ארוכות על המצב המתוח בין הבעלים ברק אברמוב לאוהדי הקבוצה: "זה מפריע מאוד מה שקורה. ברק עושה המון למען המועדון ולא הרבה עשו זאת לפניו. הוא רוצה בהצלחת הקבוצה. יש הנהלת טובה ולא בגלל שאני מקורב לבעלים אני אומר את זה. יש כאן תנאים טובים וכל מה שצריך בשביל להצליח. כואב לי הסיפור הזה ואני אומר את זה מהלב כי אני רוצה שיהיה בסדר. יש פה כמה אינטרסנטים בתוך הקהל שלנו שמתסיסים את כל השאר. הרוב בסדר. יש כמה שרוצים להפריע לנו ואני יודע את הסיבות לכך".

אבוקסיס המשיך: "אין בעלים כמו ברק בכדורגל. הוא נותן כל כך הרבה וזה מפריע. למרות הניצחון כואב לי על מה שקרה השבוע. אני מאוד שמח אבל לא יכול להיות שבעלים שמשקיע מיליונים יקבל קללות. יש כמה בודדים שיש להם השפעה על כמה ילדים והם עושים פה דברים לא לעניין. רוב הקהל הוא מצוין ומגיע לו קבוצה טובה. זהו, זה מה שיש לי להגיד. אנשים יודעים מי הם אותם אנשים, אבל אני לא רוצה להיכנס לזה יותר מידי. אני חוזר ואומר, זה מפריע לי כי יש רצון והשקעה גדולה של ההנהלה. אני אומר את האמת כי זה כואב. אני מאוד אוהב את הקהל וההנהלה, אסור שדברים כאלה יקרו. יש כאן נתינה גדולה מאוד והשקעה רצינית. צריך שיהיה שיתוף פעולה. צריך לשבת ולדבר".


למרות הניצחון, בני יהודה מודאגת מהקרע בין הבעלים לקהל (עדי אבישי)

המפגש מול האקסית: "יש לי מערכת יחסים מיוחדת איתם ואנחנו בקשר טוב עד היום. אני מאוד אוהב את המועדון הזה, אבל אני בבני יהודה ואני מחויב למועדון שאני נמצא בו. ניצחנו, שיחקנו טוב ואני שמח. סכנין עדיין בלב שלי אבל עכשיו זה קודם כל בני יהודה. אני גם שואל מתי נתייצב. ניצחנו שלושה משחקים מתוך הארבעה האחרונים, אבל עדיין יש עליות וירידות. היינו שווים נקודה לפחות גם בקריית שמונה. היום כבשנו מהמצבים שלנו ויש לנו עדיין מה לשפר למרות התוצאה היום. עליות וירידות זה לא טוב, אבל בשבוע הבא יש משחק על עונה שלמה מול נתניה ואני מחכה לו".

פליקס נעים המאוכזב סיכם: "התוצאה והיכולת באו אחד מהשני. עבדנו כל השבוע נגד התקפות מתפרצות ובא המשחק והענישו אותנו. לא הצלחנו לעצור את המתפרצות שלהם וצריך לעבוד קשה יותר. הקהל של בני יהודה? זה לא שייך. אנחנו כאן לכדורגל. דיברנו על לעצור אותם ולא הצלחנו. חסר לי קשר שיקח אותי קדימה וזה השחקן שאני מחפש. אני מקווה שבינואר נביא אותו כי אנחנו נתקעים בקטע הזה. אנחנו צריכים קצת יותר רוטציה".

מטרות: "נכון לעכשיו אני לא רואה אותנו מגיעים לפלייאוף העליון, אלא אם כן נעשה חיזוק שישנה את הקבוצה משמעותית. נכון לרגע זה אני מסתכל למטה ולא למעלה. אני חושב שיש לנו תקציב, ההנהלה לא אמרו לי לא. אנחנו מחפשים וזה לא פשוט למצוא לפני פתיחת החלון. סוכנים עובדים וזה קשה למצוא. סכנין נכון לשלב הזה לא ראויה להיות בפלייאוף העליון".


לא שווים פלייאוף עליון. פליקס נעים (עדי אבישי)

"בזמן האחרון אנחנו נהנים יותר מהתוצאות ובעיקר מהדרך. זה כיף גדול", אמר בסיום אלמוג בוזגלו. "לפני כל משחק אני מרגיש טוב ובא לתת את כל מה שיש לי. סכנין ברמה שלנו וידענו שלא יהיה קל, אבל אני שמח שהיינו חכמים וניצחנו. מאור הוא עדיין  הכוכב המועדף על אבא שלי, אבל יש עוד שחקן במשפחת בוזגלו כרגע. לפי האיכות אני שחקן לגיטימי בליגת העל ואני שמח איפה שאני נמצא".

המחלוקת בין האוהדים לבעלים: "אנחנו השחקנים כמעט ולא מתייחסים לדברים שקורים מסביב. המועדון עושה הכל בשביל לבודד אותנו מהרעשים וכך אנחנו מתרכזים אך ורק בכדורגל. אני מקווה שנמשיך ליהנות וניתן את הכל כל משחק. הפנים למעלה ואנחנו רוצים רק ליהנות. אם ננצח עוד כמה משחקים נדבר כבר על פלייאוף עליון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי