סאבו עשוי להישאר עד סוף העונה, גוטליב חזק על הכוונת

סאבו חוגג. ותודה לשכטר
סאבו חוגג. ותודה לשכטר | צילום: דני מרון

הקשר הסלובקי מגלה יכולת מצוינת וקיימת אפשרות שימשיך בבית"ר ירושלים, בלם הפועל ת"א הוא המועמד המוביל של הצוות המקצועי לחיזוק חוליית ההגנה. ראשי המועדון הביעו אי נוחות מדקות המשחק המועטות של בניון

(גודל טקסט)

שחקני בית"ר ירושלים קיבלו היום (שני) חופש מאימונים ומחר תחל הקבוצה בהכנות לקראת המשחק נגד הפועל רעננה בשבת בטדי. אחרי הניצחון נגד הפועל עכו, תנסה בית"ר לחבר ניצחון שני ברציפות כדי להגיע עם מומנטום חיובי ומצב רוח טוב, למשחק הביתי נגד מכבי תל אביב בעוד שבועיים.

בתוך כך במועדון כבר נערכים לביצוע שינויים בסגל השחקנים בחלון ההעברות של ינואר. העמדה הכי בוערת לצוות המקצועי וגם לראשי המועדון היא עמדת הבלם ומי שנמצא חזק מאוד על הכוונת הוא אדי גוטליב, בלמה של הפועל תל אביב, שעשוי לעשות את הדרך לירושלים בינואר. בבית"ר שקלו לצרף בלם זר, אולם בשל העובדה שבקבוצה כבר רשומים שישה זרים, נשקלת בכובד ראש האופציה של צירוף בלם ישראלי וגוטליב הוא כאמור המועמד המוביל.

מעמדו של הקשר אריק סאבו, שמחזיק בחוזה עד סיום העונה הנוכחית והוזכר כמועמד להשתחרר בינואר, התחזק מאוד בעקבות שני המשחקים האחרונים, ואם המגמה הזו תימשך, הוא עשוי להישאר בקבוצה לפחות עד סיום העונה. נגד באר שבע נכנס הסלובקי כמחליף, הוסיף אנרגיות בקישור ואף כבש את שער השוויון הדרמטי בדקה ה-90. בשבת הוא כבר פתח בהרכב ועל פי אנשי הקבוצה היה המצטיין במגרש. הקשר עצמו סיפר למקורביו שהוא מאוד רוצה להישאר בבית"ר וכרגע גדלו מאוד הסיכויים שכך אכן יקרה.

סוגיה נוספת שמעסיקה בימים האחרונים את אנשי המועדון, היא שאלת הישארותו או עזיבתו של יוסי בניון בינואר הקרוב. הקשר עצמו מאוכזב מאוד מכמות דקות המשחק שהוא מקבל, לאחר שראה שחקנים כמו חן דילמוני, יעקב בריהון וציון צמח, נכנסים לפניו לרוטציה בקבוצה. לספורט1 נודע שגם בצמרת המועדון, הביעו את חוסר שביעות רצונם, מהעובדה שבניון לא משותף ביותר דקות, אך הבהירו באופן חד משמעי, שמי שמקבל את ההחלטות בעניין הוא אך ורק המאמן בני בן זקן.

אריק סאבו. יישאר (דני מרון)
אריק סאבו. יישאר (דני מרון)

נכון לעכשיו לא ברור מה ירצה בניון לעשות בינואר, כרגע כאמור כל האופציות פתוחות והקשר הוותיק צפוי לקבל בשבועות הקרובים החלטה, בסיוע מקורביו ובני משפחתו, כאשר גם אופציית ההישארות בבית"ר עד סיום העונה, בהחלט נמצאת על הפרק.

אדי גוטליב. יעבור לצהוב של בית
אדי גוטליב. יעבור לצהוב של בית"ר? (עדי אבישי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי