"צדק טען לחפותו, אנחנו בטוחים שיקבלו את טיעוניו"

שיר צדק
שיר צדק | צילום: אינסטגרם

הדיון באופ"א בעניינו של הבלם, שינסה להיחלץ מעונש כבד בפרשית החומר האסור שנתפס בגופו, הסתיים. בהפועל באר שבע הודיעו: "הוצגו ראיות משמעותיות לחפותו"

(גודל טקסט)

הרגע הגורלי של שיר צדק הגיע היום (חמישי) כשהבלם עמד לדין בפני ועדת המשמעת של אופ"א בניון. שחקן הפועל באר שבע הגיע חמוש בעורך דין שווייצרי, שנחשב לאחד הבכירים בשוק, בניסיון להיחלץ מעונש כבד בפרשית החומרים האסורים שנתפסו בגופו.


בסיומו של הדיון הפועל באר שבע הוציאה הודעה רשמית: "בדיון שנערך היום באופ"א בעניין שיר צדק הוצגו ראיות משמעותיות לחפותו של השחקן. אנו סמוכים ובטוחים שוועדת המשמעת תקבל את טיעוניו". עדיין לא נתקבלה החלטה בנוגע לעניינו והשחקן אמור לחזור בימים הקרובים לישראל כשהוא ימתין בקוצר רוח לבשורה הגורלית משווייץ.





מוקדם יותר, עורך הדין אפרים ברק, חבר ה'קאס' לשעבר סיפר בראיון ל-103FM על אופן ניהול ההליך: "ההליך סגור לתקשורת. ההליך עצמו דומה במובנים רבים להליכים שמתנהלים אצלנו במוסדות המשמעתיים. יש כתב אישום שמפרט את העובדה שנמצא חומר אסור בגופו של השחקן, ואושר בבדיקות של שני הבקבוקונים ואופ"א מבקשת מבית הדין להעניש את השחקן".


 

בעזרת השם נעשה ונצליח❤️

A post shared by ✨Moria Tzedek✨ (@moriatzedek) on



האחריות
: "האחריות הראשונה של כל חומר שנכנס לגופו של הספורטאי היא של הספורטאי עצמו. הוא אמור לדעת מה נכנס לגופו, גם אם זה ניתן לו על ידי הצוות המקצועי של הקבוצה".


שיר צדק. הרגע הגורלי הגיע (מאיר אבן חיים)
שיר צדק. הרגע הגורלי הגיע (מאיר אבן חיים)


הסיכויים: "בתי הדין האלה נאורים מאוד. החומר שצדק נטל משתייך למשפחת החומרים הפחות חמורים וזה יכול להיות חשוב לשאלת העונש. אם הסנגורים של השחקן יצליחו להוכיח שלא הייתה התרשלות זה יכול אפילו להגיע לזיכוי או לעונש קל. אבל הם יצטרכו להוכיח את הטענות שלהם שהם לא יכלו לדעת שהתוסף מזוהם ושהוא ניתן לו על ידי גורם מקצועי במועדון".


סיכוי לעונש על הפועל ב"ש: "הקבוצה עשויה להיענש רק עם שני שחקנים נתפסים בשימוש בחומר אסור. במקרה הנוכחי באר שבע לא תקבל עונש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי