בכר: נצא מחוזקים מזה, אופטימי לגבי צדק

ברק בכר
ברק בכר | מאיר אבן חיים

אחרי ה-2:0 הכואב מול פלזן וסיום הקמפיין האירופי, מאמן הפועל באר שבע התייחס גם לסוגיית הבלם: "דיברתי איתו לפני המשחק, מקווה שהצדק ייעשה". על הקמפיין האירופי: "היו דברים טובים ופחות טובים". צפו בתקציר

(גודל טקסט)
הפועל באר שבע סיימה הערב (חמישי) את הקמפיין האירופי באכזבה. האלופה נכנעה 2:0 לוויקטוריה פלזן וסיימה במקום האחרון בבית. הצ'כים מצדם חגגו ניצחון כפול על הקבוצה של ברק בכר וסיימו במקום הראשון בבית, בעקבות הניצחון של לוגאנו על סטיאווה בוקרשט. מי שבלט אצל האלופה היה גיא חיימוב, שסיפק משחק איכותי והציל מספר שערים בטוחים. ללא טוני וואקמה ובצל פרשת שיר צדק, הפועל באר שבע תנסה לשוב לזירה המקומית כשהיא תתארח אצל בני סכנין במחזור הקרוב.


בסיום אמר בכר המאוכזב: "היינו שווים יותר, אבל פגשנו יריבה חזקה שהגיעה עם הרכב חזק. היו דברים יפים בקמפיין הזה, ודברים פחות יפים. אנחנו כבר שנתיים בשלב הבתים של הליגה האירופית, אנחנו לומדים מהדברים האלה. זה לא פשוט להתמודד בשתי מסגרות ולבוא במאת האחוזים בכול משחק. בשנה שעברה עשינו את זה יותר טוב, השנה פחות טוב. נצא מזה חזקים יותר".



מאמן האלופה התייחס לתלות בוואקמה: "אנחנו עושים הרבה שינויים, ורצינו לשחק טוב. המשחק הזה לא קבע כלום, וזה השפיע. אולי אם זה היה קובע היינו משחקים הרבה יותר טוב. תמיד הולכים בכול הכוח על הליגה, יש לנו עכשיו הרבה יותר אפשרויות לתמרן".



"לא פשוט להתמודד בשתי מסגרות". ברק בכר (דני מרון)


על פרשת שיר צדק: "דיברתי עם שיר לפני המשחק. אני מקווה שהדברים יסתדרו והצדק יעשה. אני תמיד אופטימי".


מאור מליקסון הוסיף: "לא ניצחנו מספיק משחקים. היום רצינו לסיים בצורה מתוקה יותר, אבל הפסדנו לקבוצה מצוינת. פלזן הכי טוב בבית. יש לנו את המשחק מול סכנין וזה מה שחשוב. כל שנה דברים מתפתחים אחרת, בשנה שעברה ניצחנו את אינטר וסאות'המפטון. חבל שמזלזלים בפלזן וסטיאווה בוקרשט שהן קבוצות מצוינות. הולך להיות יותר קשה בשנה הבאה, אבל קודם כל חשוב לקחת אליפות העונה. הליגה העונה צמודה מאוד, נתרכז בסכנין. אם קואנקה היה נוגח הצידה או הרוחב שלי היה טוב יותר, אז הכול היה אחרת. וואקמה חשוב, בוא נראה ביום ראשון אם יש לנו בעיה בהתקפה".


על פרשת שיר צדק: "אנחנו מקווים שהכול יסתדר בצורה הכי טובה, נקווה לטוב. אני לא בקיא בעניין, נדע בקרוב". 


 

בעזרת השם נעשה ונצליח❤️

A post shared by ✨Moria Tzedek✨ (@moriatzedek) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי