יוסי בניון צפוי לפתוח מול רעננה, סגל חסר לבני בן זקן

יוסי בניון
יוסי בניון | ערן לוף

ז'אורז'יניו, כמו גם ורד ועזרא הפצועים וסירושטיין המורחק, לא יהיה בסגל (שבת, 20:30, ספורט4). בקבוצה של קורצקי אופטימיים: "אפשר לחזור עם נקודות"

(גודל טקסט)
בית"ר ירושלים תארח (שבת, 20:30, שידור ישיר בספורט4) את הפועל רעננה בטדי ותנסה לחבר ניצחון שני ברציפות, אחרי שגברה במחזור שעבר על הפועל עכו.


סגל חסר מאוד יעמוד לרשותו של המאמן, בני בן זקן, כאשר לחן עזרא ועידן ורד הפצועים, יצטרף גם הקשר הברזילאי ז'אורז'יניו שסובל מפגיעה בברכו ואינו כשיר למשחק. הברזילאי ערך בימים האחרונים רק אימונים חלקיים בשל הכאבים בברכו ובמועדון יעדיפו שלא לסכנו.
 



מי שצפוי לפתוח בהרכב הוא הקשר יוסי בניון שעמד השבוע במרכז העניינים, לאחר שלא זכה לדקות משחק רבות במשחקים האחרונים. בניון יפתח בקישור הקדמי כאשר גם אריק סאבו שהיה מצוין בניצחון בעכו, ימשיך לקבל קרדיט בהרכב. יעקב בריהון צפוי לפתוח לצידו של בניון בחלק הקדמי של הקישור והחלוץ איתי שכטר יתופקד כחלוץ בודד.


הבלם מיקי סירושטיין מורחק ולא יהיה בסגל, אנטואן קונטה ימשיך לפתוח בעמדת הבלם, לצידו של טל כחילה. עופר ורטה יפתח בעמדת המגן הימני.



בבית"ר לא רוצים לסכן אותו. ז'אורז'יניו (אודי ציטיאט)


אמש כזכור הודיעה הקבוצה על צירופו של הקשר-חלוץ היהודי ממוצא דני, דיוויד בוייסן, שיוכל לשחק רק עם פתיחת חלון ההעברות בחודש ינואר. בוייסן יכול לשחק במספר תפקידים בחלק הקדמי, דבר שעשוי להביא לשחרורם של מספר שחקני סגל, שלא זוכים לדקות משחק רבות. בית"ר תנסה לצרף בינואר גם שחקן הגנה, כאשר שמו של אדי גוטליב נמצא חזק על הכוונת. גם אופציית צירוף בלם זר נלקחת בחשבון, אך אז יצטרכו במועדון להחליט מי מהזרים הרשומים בסגל, ישוחרר.

שכר פצוע רעננה, דור חוגי יפתח במקומו
 בהפועל רעננה מאמינים כי יוכלו לשוב מאצטדיון טדי עם הישג, נקודה או ניצחון כדי להמשיך ולהתרחק מהקו האדום כשהיעד הוא לעבור את הפועל אשקלון הנמצאת מעליה. המאמן, מנחם קורצקי ושחקניו קיימו אימוני הכנה בהם תורגלה ההגנה נגד ההתקפות המהירות של איתי שכטר וחבריו כשהתרגול המקביל היה על התקפות מעבר מתפרצות שיוציאו קדימה רועי שוקרני ונימניה ניקוליץ'.


קורצקי ושחקניו מצפים למשחק חזק ונוקשה נגד בית"ר ירושלים ושחקני ההגנה הוזהרו מפני ביצוע עברות לא מחויבות בתוך הרחבה וסמוך לה. קורצקי הבהיר כי קבוצתו תגיע לטדי ולא תתבטל מול בית"ר ירושלים האיכותית. שחקן בקבוצה: "צברנו בשני המשחקים האחרונים 4 נקודות. דווקא משחק בטדי שיוצר אווירה של שאפתנות לנצח הוא אתגר לחזור משם עם נקודות ולעשות צעד נוסף קדימה".


חלוץ הקבוצה, שמעון אבוחצירה: "משחק קשה נגד בית"ר ירושלים שנמצאת בכושר הטוב ביותר בליגה בישראל עם הקהל הכי טוב. אנחנו מתארגנים הכי טוב לעצור אותם. הקבוצה מעודדת משני המשחקים האחרונים בהם לא ספגנו ושמרנו על רשת נקייה. אני מאמין שגם בשבת נדע לעשות את העבודה כמו בכל משחק ואפשר לחזור עם נקודות".



צפוי לחזור להרכב. שמעון אבוחצירה (אודי ציטיאט)


אבוחצירה שסיים עונש הרחקה מהמשחק נגד מ.ס. אשדוד ישוב להרכב. מוחמד שכר פצוע ולא יהיה בסגל, את מקומו בהרכב יתפוס דור חוגי. בצוות המקוצעי מתלבטים עדיין אם לפתוח עם ג'ורדן פושה או עם תומר סוויסה לצידו של אבוחצירה.


הרכב משוער בית"ר ירושלים: בוריס קליימן, עופר ורטה, אנטואן קונטה, טל כחילה, מרסל הייסטר, קלאודמיר, דוד קלטינס, אריק סאבו, יוסי בניון, יעקב בריהון ואיתי שכטר.


ההרכב המשוער הפועל רעננה : תומאש קושיצקי, עדי נמני, מוחמד עלי קאמרה, בן והבה, בן בנימין, עמנואל אמבולה, רועי שוקרני, נימניה ניקוליץ', דור חוגי, שמעון אבוחצירה, ג'ורדן פושה (תומר סוויסה).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי