צפו בתקציר: 1:1 להפועל חיפה באשדוד, גנסארי דחף את עמיר תורג'מן

עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן | לירון מולדובן

אירוע מכוער בי"א כשקשר המוליכה רתח על מאמן המארחת, אך ספג רק כרטיס צהוב. באהיה, שהוחלף, הורחק. תורג'מן (42) כבש, אלקה (58) איזן. קלינגר יאבד את הפסגה?

(גודל טקסט)

המחזור ה-13 נפתח היום (שבת) עם אובדן נקודות של הפועל חיפה. המוליכה הסתפקה ב-1:1 מול מ.ס. אשדוד, פחות משבוע אחרי הניצחון בדרבי החיפאי. הקבוצה של ניר קלינגר קיוותה לשמור על המקום הראשון, אך איבדה הזדמנות להגדיל את הפער מהפועל באר שבע לשלוש נקודות. כעת, היא סיימה את הסיבוב הראשון עם 28 נקודות כאשר האלופה תוכל לחלוף על פניה, אם תנצח את בני סכנין מחר. 
 

 


אולם, מלבד המהפכים בשליטה על כר הדשא, האירוע המרכזי במשחק היה מכוער ואלים. במהלך המחצית השנייה, ראדו גנסארי זעם על עמיר תורג'מן, שאחז בכדור וניסה להרגיע את המשחק. קשר המוליכה דחף את מאמן אשדוד, אך ספג רק כרטיס צהוב מהשופט שלומי אברהם. דווקא אדילסון באהיה, שהוחלף וזעם על ההחלטה לא להרחיק את גינסרי, הורחק.


את השער לטובת האורחת כבש אלון תורג'מן בזכות בישול של שמואל שיימן בדקה ה-42, בלסינג אלקה איזן (58) בעקבות מסירה מבריקה של גדי קינדה, שסידרו לאשדוד נקודה שביעית העונה והיא עדיין מתחת לקו האדום. הפועל חיפה תתארח במחזור הבא באשקלון, אשדוד תפגוש את מכבי פתח תקווה. 



הרכבים

מ.ס. אשדוד: יואב ג'רפי, יצחק אספה (טום בן זקן, 75), ויקטור גאנב (רועי בקל, 84), אביב סולומון, קרלו ברויצ'יץ', יובל יעקובוביץ', תום מונד, גדי קינדה, מאוריסיו קורדיירו, אדילסון באהייה (בנצי מושל, 68), בלסינג אלקה.


הפועל חיפה: ארנסטס שטקוס, דור מלול, ניסו קפילוטו, גבריאל תמאש (גל אראל, 88), שמואל שיימן, רסמוס סטויסדט, רוסלן ברסקי, ראדו גנסארי (לירן סרדל, 84), חנן ממן, אלון תורג'מן, עדן בן בסט (מקסים פלקושצ'נקו, 71).



ג'ראפי (לירון מולדובן)

 
מהלך המשחק: 
דקה 1: המשחק יצא לדרך מול כ-1,900 צופים בי"א! 


דקה 3: הזדמנות ראשונה למוליכה. תורג'מן ניצל תרדמת בתוך תיבת החמש וירה החוצה, מיד אחרי ההחמצה הקוון סימן לנבדל. 


הגיעו לתמוך. אוהדי הפועל חיפה (לירון מולדובן) 


דקה 20: קפילוטו תיקל בגסות את קינדה על סף הרחבה, וספג כרטיס צהוב. באהיה ניסה לסובב, אך נעצר בחומה. 


דקה 29: איזו החמצה של קפילוטו. שיימן הרים כדור מסובב נהדר לעבר הבלם, שממטר ומקו השער הצליח להחמיץ. 


דקה 30: המוליכה הגבירה את הקצב. כדור רוחב נהדר לעבר בן בסט מצא אותו פנוי. החלוץ גלש, אבל לא הצליח להכניע את ג'ראפי. 


דקה 42, הפועל חיפה עלתה ל-0:1: יתרון מוצדק למוליכה. שיימן יצא קדימה והרים כדור נהדר לעבר תורג'מן, שנגח לחיבורים. שער נהדר של החלוץ, שסידר לקלינגר יתרון מוצדק לפני המחצית. 


חוגג. תורג'מן (לירון מולדובן) 


דקה 49: מזל לאשדוד. יציאה מזעזעת של ג'ראפי סידרה להפועל חיפה הזדמנות להכפיל, אך אף אחד מהשחקנים שלה לא יצר קשר עם הגבהת הקרן. 


דקה 58, אשדוד איזנה ל-1:1: קינדה חתך את ההגנה של המוליכה והגיע לקו הרוחב, ממנו שיגר כדור נהדר לעבר אלקה. החלוץ ירה מתוך תיבת החמש, לרשת של שטקוס. 


קינדה ואלקה (לירון מולדובן) 


דקה 76: אירוע מכוער בי"א. קטטה בין השחקנים הסתיימה בכך שתורג'מן, מאמן אשדוד, נותר שכוב על הדשא. גנסארי דחף את מאמן המארחת, וספג כרטיס צהוב. באהיה, שהוחלף והתלונן, הורחק. 


דקה 80: הקצב דרך בצורה משמעותית. נדמה כי שתי הקבוצות רק מחפשות לסיים אותו ללא הפסד. 


אירוע מכוער. תורג'מן אחרי הדחיפה (לירון מולדובן) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי