קלינגר: היינו צריכים להבקיע יותר במחצית הראשונה

ניר קלינגר
ניר קלינגר | לירון מולדובן

האדומים התאכזבו מאיבוד הנקודות באשדוד והאפשרות לאבד את המקום הראשון. תאמאש נפצע והוחלף, גנסארי לא צפוי להיענש. שיימן: "עד סוף העונה אני בהפועל חיפה". צפו בתקציר ובתקרית בין גנסארי לתורג'מן

(גודל טקסט)
אכזבה בקרב אנשי הפועל חיפה לאחר ה-1:1 אמש (שבת) מול מועדון ספורט אשדוד. בקבוצה אומנם דיברו לפני המשחק על הרצון לסיים את הסיבוב הראשון במקום הראשון אך ידעו כי המשחק מול אשדוד הוא עוד משוכה במהלך העונה. במועדון סיפרו כי המשחק התחלק לשתי מחציות ולמרות שהפועל חיפה הייתה טובה יותר במחצית הראשונה האכזבה היא, דווקא מהמחצית הזאת וזאת לאור העובדה שהקבוצה יכלה לכבוש שערים נוספים מעבר לשער של אלון תורג'מן. מאמן הקבוצה ניר קלינגר התייחס ואמר: "זה היה משחק של שתי מחציות. מחצית ראשונה הייתה מחצית טובה והיינו צריכים לכבוש עוד שערים. במחצית השנייה הייתה דעיכה ביכולת ואשדוד כבשו מהזדמנות אחת שהגיעו אליה".


האירוע המרכזי במשחק היה העימות בין ראדו גנסארי לבין מאמן אשדוד עמיר תורג'מן כאשר החלוץ החיפאי דחף את מאמן אשדוד. בהפועל חיפה החליטו שלא להעמיד את גנסארי לוועדת משמעת, אלא העובדה כי המולדבי התנצל בסיום בפני מאמן אשדוד מספקת. "זה לא נעים ולא היה צריך לקרות אבל כל מי שמכיר את גנסארי יודע שמדובר בשחקן שקט ועדין".



במועדון היה חשש לקראת הסיום כאשר הבלם הרומני גבריאל תאמאש התלונן על כאבים והוחלף אבל לאחר בדיקות של הצוות הרפואי, הבלם יהיה כשיר למשחק הבא. שמואל שיימן אמר לאחר המשחק: "אני יוצא מבואס מהמשחק הזה. הייתה לנו מחצית ראשונה טובה אבל לא כבשנו ובמחצית השנייה הופתענו מבעיטה אחד שלהם.


אני חושב היינו טובים בדרבי והוכחנו מי אנחנו וגם במשחק הזה התחלנו מצוין אבל לא ניצחנו וממשיכים הלאה. אני שמח שאנחנו סופגים מעט שערים ועבודת ההגנה היא של כל השחקנים וכולנו מחויבים ואין סיבה לקבל הרבה גולים". המגן התייחס לעתידו ואמר: "יש לי חוזה בהפועל חיפה והראש שלי בהפועל חיפה עד לסיום העונה ואז נראה מה יהיה".



 מאוכזב. קלינגר (לירון מולדובן) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי