אינברום יגיע בינואר לאשדוד בעוד קינדה יעזוב?

אינברום
אינברום | צילום: דני מרון

בעיר הנמל רוצים להתחזק בחוד, להשאיל את חלוץ מאריבור ולצרף גם את דור ז'אן. שתי קבוצות אוסטריות ממשיכות לעקוב אחרי הקשר ובמועדון מבינים שאין מנוס מפרידה

(גודל טקסט)

 מ.ס. אשדוד סיימה אתמול (שבת) סיבוב שלם ללא ניצחון ביתי לאחר 1:1 עם הפועל חיפה. קבוצתו של עמיר תורג'מן צברה רק שבע נקודות בסיבוב שלם (ניצחון חוץ וארבעה תוצאות תיקו) וכולם ברור במועדון שיש להתחזק כבר בינואר ובצורה משמעותית.

השם החם הוא אור אינברום, שכרטיסו שייך לגנט הבלגית והוא מושאל למאריבור. "אור לא משחק כרגע במאריבור ומוכן להגיע. והכוונה היא לצרפו עד סיום העונה בהשאלה בדיוק כפי שהיה בעונה שעברה עם חאתם עבד אלחמיד", אמרו במועדון. דור ג'אן ששיחק תחת עמיר תורג'מן בבית"ר ת"א /רמלה מועמד אף הוא להצטרף ולחזק את החוד החלש (שמונה שערים בלבד ב-13 משחקים). מעבר לשניים האלה כבר הוחתם הקשר הברזילאי סידני דה פרייטאס וצפוי להשתלב בהרכב מהמחזור הבא.

סקאוט המצייג שתי קבוצות מאוסטריה ממשיך לעקוב אחרי גדי קינדה. באשדוד כבר הפנימו שהקשר המצטיין יעבור לאירופה או למועדון גדול בארץ אולי כבר בחלון ההעברות הנוכחי. גם תום מונד במעקב.

בנושא תקרית הדחיפה של חלוץ הפועל חיפה ראדו גינסארי הובהר למועדון ע"י אגוד השופטים כי הכרטיס הצהוב ששלף השופט שלומי בן אברהם הוא הכרטיס הנכון משום שעמיר תורג'מן העצים את הדחיפה ונפל לאחור. "אני לא יודע ממה כואב לי הראש. מבחינתי זה נגמר לאחר שהשחקן בא והתנצל וכול הפרשה מאחורינו. מצד שני, אף אחד לא צריך לגעת או לדחוף אף אחד למען שהדור הנוכחי והבא ילמד ".


קינדה. עורך הופעות בכורה מאשדוד (דני מרון)

באשדוד יבדקו כבר היום את הסיבה להתערבות של אדילסון באהיה בתקרית ולכרטיס האדום שספג כשהיה על הספסל. דן ביטון שהיה אמור לפתוח בהרכב התלונן על מחלה והוחלף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי