בכר: כמעט לא דיברתי במחצית, השחקנים הבינו לבד

ברק בכר
ברק בכר | מאור אלקסלסי

מאמן הפועל באר שבע לאחר ה-1:2 הדחוק על בני סכנין: "הקבוצה הזו חזקה מנטאלית אחרי כל מה שעברנו השנה". פליקס נעים: "הקבוצה נשברה מנטאלית. אולי יקרה משהו ולא אהיה פה בשבוע הבא"

(גודל טקסט)

זה לא היה יפה, זה לא היה מרשים, אבל הפועל באר שבע השיגה גם הערב (ראשון) שלוש נקודות יקרות כשחזרה מפיגור וניצחה בחוץ 1:2 את בני סכנין.

ברק בכר אמר בסיום: "היינו פחות גרועים במחצית השנייה. יש משחקים כאלה עם אווירה כזו. צריך לדעת להרים את עצמנו גם בימים כאלה ועשינו את זה. כמעט לא דיברתי עם השחקנים במחצית והם הבינו לבד".

היכולת: "אם הייתי יודע למה זה קורה זה לא היה קורה. אנחנו אחרי הרבה משחקים וקשה כל פעם להביא את עצמך. חוכמה לדעת לנצח גם במשחקים כאלה ואני שמח שעשינו את זה".

המצב של הקבוצה: "אני לא מסתכל על סיכומים בשלב כזה. אין לנו זמן לנוח. צריך להסיק את המסקנות לקראת המשחקים הבאים. הפועל ב"ש עברה הרבה דברים, טובים ופחות טובים. הקבוצה הזו חזקה מנטאלית והחוכמה היא לראות מה עושים".

חיזוק: "יש לנו ארבעה בלמים מצוינים ואין לי סיבה להביא מישהו אחר. הסגל הזה אמור להספיק עד הסוף. אם נראה לנכון להביא מישהו, נביא".

על מיכאל אוחנה: "אני שמח בשבילו. הוא נכנס מהספסל ועשה שינוי טוב. שרק ימשיך ככה".

מיגל ויטור. עוגן בהגנה (מאור אלקסלסי)
מיגל ויטור. עוגן בהגנה (מאור אלקסלסי)

החלוץ בן שהר הוסיף: "הייתה מחצית ראשונה חלשה מאוד. קיבלנו גול מהיר והיינו צריכים לרדוף אחריהם. קבוצה נמדדת ברגעים כאלה והראינו אופי. עשינו ניצחון של ווינרים. אני הכי שמח בעולם, זה ניצחון מאוד חשוב".

היכולת: "מהניצחונות האלה אפשר להמשיך הלאה ודווקא מהם להיות מחויכים. עדיין מוקדם לדבר על המיקום בטבלה. אנחנו שמחים שאנחנו נמצאים למעלה, אבל יש עוד עונה ארוכה".

פליקס נעים אמר מנגד: "אני לא יודע מה להגיד. אני קצת נסער. לקבל גול במצב נייח, שעבדנו עליו כל השבוע. בגול השלישי הקבוצה הייתה שבורה מבחינה מנטאלית. כשאתה מרגיש שאתה משחק טוב ולא לוקח את הנקודות יש תחושת החמצה. הם ניצלו את הטעויות שלנו. ננסה לשפר את הדברים הלא טובים ואיפה צריך לתקן".

מעמדו האישי: "אני חייב לציין שההנהלה של סכנין הם חבר'ה מאוד רציניים וקשובים. אני לא יודע מה הם יחליטו. אני חושב רק על המשחק מול הפועל עכו אלא אם כן יקרה משהו אחר ואני לא אהיה פה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי