בקריית שמונה מרוצים: "סוף סוף התפוצצנו"

נייג'ל האסבליינק
נייג'ל האסבליינק | דני מרון

במועדון הביעו שביעות רצון מהחלק ההתקפי לאחר ה-0:4 על הפועל עכו, שגיב יחזקאל זכה למחמאות. גוזלן: "אין לי ספק שנהיה יותר טובים בסיבוב הבא". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

שמחה גדולה הייתה אתמול (ראשון) בעירוני קריית שמונה לאחר ה-0:4 על הפועל עכו. במועדון אומנם היו מודעים להבדלי הרמות עוד לפני המשחק אבל שביעות רצון באה בעיקר בגלל היכולת של הקבוצה בחלק ההתקפי.

"סוף סוף התפוצצנו. תמיד ידענו שיש לנו חלק התקפי קטלני אבל במשחק הזה זה בא לידי ביטוי. אם נדע להביא את היכולת הזאת לעוד משחקים, אז נהיה הרבה יותר למעלה". מי שזכה למקום בהרכב הראשון הוא שגיב יחזקאל שהגיע כמושאל ממכבי תל אביב ולאחר אכזבה בפתיחת העונה דווקא מול עכו הראה בדיוק למה חיים סילבס התעקש עליו.

מי ששוב חזר להרשים ולכבוש הוא החלוץ שובל גוזלן שאמר לאחר המשחק: "כל השבוע דיברנו שאנחנו עובדים קשה וזה לא בא לידי ביטוי והפעם זה הצליח לנו. אנחנו קבוצה חדשה שמתחברת לאט לאט וממשחק למשחק רואים את השיפור אצלנו. אין לי ספק שנעשה סיבוב שנהיה יותר טובים בסיבוב הבאה והמטרה להיות בפלייאוף העליון".

גם במועדון דיברו לאחר המשחק על העובדה כי מספר ניצחונות ברציפות יביאו לביטחון הדרוש בכדי להביא את הקבוצה לפליאוף העליון כאשר המשימה הבאה היא משחק הבית מול הפועל רעננה. הבלם איאד אבו עביד שנזרק על ידי הצוות המקצועי מהאימון המסכם לאחר שזעם כי לא תורגל בהרכב הראשון, נכלל בסופו של דבר בסגל למשחק ואף עלה כמחליף, לאחר ששוחח עם סילבס.

שחקני עירוני ק
שחקני עירוני ק"ש חוגגים (דני מרון) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי