גורם במכבי חיפה: יש כאן זרים וישראלים מאכזבים

שחקני מכבי חיפה מאוכזבים
שחקני מכבי חיפה מאוכזבים | דני מרון

הירוקים מנסים לעכל את הכיוון החדש של המועדון: "כל האופציות פתוחות", שחקן: "יגיע מאמן זר וכולנו מתחילים מאפס". אלאך יערוך מסיבת עיתונאים ראשונה

(גודל טקסט)

48 שעות לאחר ההודעה הדרמטית על פיטוריו של המאמן גיא לוזון ויממה לאחר השיחה הראשונה עם המנהל הטכני מו אלאך גם שחקני מכבי חיפה מבינים כי עומד להתבצע שינוי דרסטי בצוות המקצועי, דבר שיכול להשפיע על כל שחקן ושחקן. "כל אחד מאיתנו מבין שהבעיה הייתה לא רק בעמדת המאמן אלא גם בנו וכעת יגיע מאמן זר כולנו מתחילים מאפס. אין שמות ומי שלא יוכיח את עצמו, ימצא את עצמו בחוץ במיוחד שיש סגל רחב והתחרות גדולה", אמר שחקן בקבוצה.

הדברים מתבססים לאור חזרתם בקרוב של שלומי אזולאי ונטע לביא ולמעשה הקבוצה תהיה לראשונה עם סגל מלא, ולא מעט שחקנים בכירים צפויים למצוא את עצמם ביציע. בנוסף השחקנים גם מבינים כי חלקם צפויים לקבל את הודעת השחרור כבר בחודש ינואר. "יש כאן זרים שמאכזבים וישראלים שלא עומדים בציפיות וכל האופציות פתוחות", אמר הבוקר גורם בקבוצה. על הכוונת נמצא בין השאר מוחמד עוואד. בסביבתו של החלוץ הצעיר מאמינים כי צירופו של איתי מרדכי לצוות המקצועי יכול לפתוח עבורו הזדמנות חדשה. בקרוב גם ייקבע עתידם של קאיו וקלאוס.

במקביל, המנהל הטכני מו אלאך ממשיך בחיפושים אחרי מאמן חדש לקבוצה, כאשר הנטייה היא להחתים בתוך שבועיים מאמן זר על חוזה לעונה וחצי. ההולנדי צפוי לערוך השבוע מסיבת עיתונאים ראשונה מאז הגעתו לישראל בה ידבר על התוכניות לעתיד והפרידה מגיא לוזון.

שחקני מכבי חיפה. מאכזבים (דני מרון)
שחקני מכבי חיפה. מאכזבים (דני מרון) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי